IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 24.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

INB2B RADIONICE I TRENINZI: NOVO U PORTFOLIJU: Digitalni marketing & digitalni shopper marketing

20.03.2018

Opis kursa

Edukacija članova marketing i brend menadžment timova i njihovo osposobljavanje za efektivnu i efikasnu komunikaciju sa digitalnim specijalistima i digitalnim marketing agencijama sa ciljem uspešnog upravljanja brendovima

datum: 30. i 31. mart 2018, hotel Prag Beograd
9-16h

 

Predavač: Darko Lukić, konsultant, nekadašnji regionalni direktor marketing u kompaniji Henkel Srbija

KO TREBA DA PRISUSTVUJE:

• brend menadžeri
• senior brend menadžeri
• marketing menadžeri

u korporacijama, trgovinskim lancima i malim i srednjim preduzećima


CILJEVI RADIONICE:

• Edukacija članova marketing i brend menadžment timova i njihovo osposobljavanje za efektivnu i efikasnu komunikaciju sa digitalnim specijalistima i digitalnim marketing agencijama sa ciljem uspešnog upravljanja brendovima
• Saznajte najvažnije digitalne trendove koji će promeniti biznis pejzaž u 2018. i godinama koje dolaze
• Upoznajte sa ciljevima i specifičnostima digitalnog marketinga i digitalnog shopper marketinga
• Savladajte najvažnije principe i komunikacione kanale digitalnog marketinga i oglašavanja
• Upoznajte se sa najvažnijim alatima digitalne analitike i metrike
• Saznajte o specifičnostima digitalnog marketinga i oglašavanja, kao i razvijenosti on-line prodaje u Srbiji


AGENDA

DAN 1:
• Najvažnji digitalni trendovi
• Od tradicionalnog ka digitalnom marketingu
• Omnichannel Marketing
• Content marketing
• E-mail marketing
• Search engine optimizacija
• Search engine marketing
• Marketing socijalnih mreža
• Enagagement Marketing

DAN 2:
• Digitalni shopper marketing
• Digitalni marketing u Srbiji: najvažniji trendovi
• Trendovi u on-line prodaji: Srbija vs. okruženje

NAPOMENA: popust se odobrava za više učesnika iz jedne kompanije


O PREDAVAČU
Darko Lukić, konsultant, nekadašnji digogodišnji regionalni direktor marketinga u kompaniji Henkel Srbija

Iskustvo
Ukupno 20 godina radnog iskustva u marketingu, od čega 5 godina iskustva u agencijama za istraživanje tržista i advertajzing, a 15 godina radnog iskustva u vodećim multinacionalnim kompanijama iz oblasti bankarstva i FMCG (ING Bank, Nestle Adriatic, Henkel CEE HQ Austrija, Henkel Srbija).

Od 2007. do 2015. godine na poziciji regionalnog direktora marketinga za Srbiju (Kosovo), Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju u kompaniji Henkel Srbija. Portfolio: Persil, Merix, Perwoll, Silan, Bref, Mer, Somat; Teritorija: Srbija (Kosovo), Crna Gora, Makedonija, Albanija.

Zatim na poziciji regionalnog izvršnog direktora agencije Firma: FCB Afirma d.o.o., Beograd.
Klijenti: Beiersdorf, Mondellez, Telenor, Whirlpool, Lesaffre, IKEA; Teritorija: Ex YU region i Albania.

Trenutno radi kao marketing konsultant za vodeće domaće korporacije i nevladine organizacije u Agenciji za menadžment i marketing konsalting, čiji je osnivač.
Klijenti: UNICEF, Nectar, Yuhor, Mioni, Fun&Fit, Danubius;

Nazad
 




 
 
 
back to top