IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 19.09.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

NAJAVA: Najveći hotelski događaj u Srbiji!

21.03.2018
Više od 180 hotelskih profesionalaca potvrdilo je svoje učešće na konferenciji. 
 

 
Hotel Summit Srbija predstavlja centralno mesto okupljanja i najveći godišnji događaj za hotelsku industriju u Srbiji. Konferencija se održava 22. marta 2018. godine u organizaciji InB2B media i InHotel magazina u hotelu Hyatt u Beogradu. Cilj konferencije je da isprati najrelevantnije primere dobrog i inovativnog poslovanja kao i aktuelne trendove u hospitality industriji u zemlji, regionu i svetu. 

Učesnici će imati priliku da saznaju koji izazovi očekuju sektor hotelske industrije u budućnosti, da se upoznaju sa analizama i prognozama o stanju na tržištu, kao i o načinu na koji procesi digitalizacije utiču na celokupnu industriju. Između ostalog, učesnici će od eminentnih govornika moći da saznaju na koji način mogu da pruže gostu jedinstven doživljaj i iskustvo, kako od određene destinacije napraviti prepoznatljiv brend i tako zadržati goste.

Šesnest govornika i panelista će, predstavljanjem najboljih poslovnih praksi, podeliti svoja tržišna iskustva i dati konstruktivne predloge za dalje unapređenje poslovanja, od kojih učesnici mogu imati dugoročnu i održivu ekonomsku korist.
 
Primere dobre poslovne prakse i trendove u hotelskoj industriji sa vama će podeliti rukovodeći ljudi hotelskih lanaca, grupacija, agencija za istaživanje tržišta, institucija..
 
Za sve informacije u vezi sa programom, govornicima i načinu prijave preuzmite pdf

 
ili posetite zvaničnu web stranicu
  

Nazad
 




 
 
 
back to top