IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Beko proširuje svoje poslovne operacije  |  Značajan nastup kompanije MK Group na Novosadskom sajmu   |  dm donirao sredstva Centru za nuklearnu medicinu KCS  |  Nova komunikaciona platforma vode Jana  |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |   ||
   

Svet: Nestlé globalna inicijativa za zdraviju decu

16.05.2018
Na Međunarodni dan porodice, 15. maja, kompanija Nestlé pokrenula je globalnu inicijativu „Nestlé za zdraviju decu", koja obuhvata dalji razvoj zdravijih proizvoda, kao i savete za porodice o ishrani i fizičkoj aktivnosti.
 

 
Kako ističu iz kompanije, cilj programa je da pomogne da do 2030. godine 50 miliona dece širom sveta živi zdravije.

Ovom inicijativom, Nestlé ubrzava transformaciju svog portfolija hrane i pića u celom svetu. Samo u 2017. godini, kompanija je lansirala više od 1.000 novih proizvoda kako bi izašla u susret nutritivnim potrebama dece i obezbedila je 174 milijardi porcija obogaćene hrane i pića u 66 zemalja u kojim ljudima nedostaju osnovni mikronutrijenti, kao što su gvožđe, jod i vitamin A.

Detinjstvo je vreme kada se formiraju navike koje traju ceo život. Želimo da pomognemo roditeljima da naprave zdravije izbore za svoju decu, ističe Mark Šnajder (Mark Schneider), generalni direktor kompanije Nestlé i dodoaje: Upravo zato ubrzavamo napore, kako bismo podržali porodice u podizanju zdravije dece, i pozivamo druge da nam se pridruže u ovom poduhvatu.
   
Nestlé već menja i unapređuje približno trećinu proizvodnog portfolija svake godine. Tokom proteklih decenija, Nestlé je poboljšao nutritivne vrednosti celog spektra proizvoda. Vođen misijom da poboljša kvalitet života i doprinese zdravijoj budućnosti, Nestlé se obavezao da ove napore ubrza, ističu iz kompanije.
 
U Srbiji, Nestlé, u saradnji sa Savezom za školski sport, već sedmu godinu sprovodi i projekat „Zdravo Rastimo", čiji je cilj da pomogne da učenici osnovnih škola uče o važnosti pravilne ishrane i redovnog bavljenja fizičkom aktivnošću. Do sada, kroz program je u našoj zemlji prošlo više od 25.000 dece.
 
 


Nazad
 




 
 
 
back to top