IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 16.08.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Švajcarska: Nestlé prodaje proizvodnju slatkiša u SAD italijanskom Ferreru

17.01.2018
Švajcarska kompanija Nestlé odlučila je da za 2,9 milijardi dolara proda svoju proizvodnju slatkiša u SAD italijanskom Ferreru, koji će preuzeti poznate čokoladne brendove kao što su Crunch i Butterfinger.
 
 
 
                      Foto: www.nezavisne.com
 
Nestlé je ranije nagovestio mogućnost te prodaje, pošto je kompanija odlučila da se posveti sektorima s većim rastom, kao što su nega kućnih ljubimaca, kafa i hrana za decu.

U septembru je švajcarski gigant objavio da je kupio većinski udeo u kompaniji Blue Bottle Coffee, koja proizvodi skupocenu kafu.

Nestlé je naveo da proizvodnja slatkiša čini oko 3% ukupne prodaje te kompanije u SAD.

Ferrero bi krajem prvog tromesečja trebalo da preuzme taj sektor kompanije Nestlé.
 
Izvor: eKapija

Nazad
 




 
 
 
back to top