IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 22.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |  Na Salonu vina u Paraćinu više od 60 domaćih i stranih izlagača  |  Nectar zakupio najviše zemljišta u Vladičinom Hanu  |  Ramljak podneo neopozivu ostavku  |  Ferrero lansira prvi Kinder sladoled koji će proizvoditi Unilever  |  dm najavio partnerstvo sa organskom asocijacijom Demeter  |  Veliko interesovanje za hranu iz Srbije na sajmu u Dubaiju  |  Reckitt Benckiser najavljuje finansijski oporavak u 2018.  |  Humanitarna kampanja Binga i Nelta  |  Univerexport demantovao povezanost sa lažnom nagradnom igrom  |   ||
   

NAJAVA: Nielsen konferencija 11. oktobra u Beogradu

09.10.2017
Istraživačka agencija Nielsen organizuje konferenciju pod nazivom "The Science Behind What's Next", 11. oktobra, u beogradskom restoranu Just&Lobby.
 

 
Kako su istakli iz agencije, uspeh poslovanja i nauka nikada nisu bili ovako bliski timski igrači. Da bi se postigao uspeh, kako naglašavaju, bilo da je reč o novom proizvodu, promociji ili plasiranju, potrebno je razumeti ljude, prave ljude, u pravom svetu.

Za to su potrebni podaci. Podaci koji će biti korisni. Podaci podržani egzaktnom naukom. Sa podacima, budućnost vas ne može iznenaditi, jer ćete je već predvideti. Kada vas pitaju šta je sledeće, znaćete
, poručili su iz Nielsena.

Kako je najavljeno, konferenciju će otvoriti Andrey Dvoychenkov, generalni direktor Nielsena Adriatic izlaganjem o mitovima i pardoksima na FMCG tržištu u SRbiji. Na konferenciji će biti još zanimljivih predavanja domaćih i stranih predavača.
 
Pogledajte video-najavu:
 
 
 

Nazad
 


 
 
 
back to top