IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 24.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

PROMOCIJA: Nova komunikaciona platforma vode Jana

23.05.2018
Pod sloganom „Duboko iznad svih", predstavljen je novi vizuelni identitet i nova komunikaciona strategija prirodne mineralne vode Jana.
 

 
Kako je rečeno na promociji, novi, pročišćeni i pojednostavljeni dizajn etikete Janinih flašica u skladu je s filozofijom brenda i činjenicom da pred potrošače Jana voda dolazi iz netaknutog izvora, u svojoj iskonskoj čistoći.

Poruke na flašici u novom izdanju Jane komuniciraju brojne funkcionalne benefite: prolazeći kroz različite slojeve tla na hiljadama godina dugom putu, voda dolazi do zaštićenog podzemnog izvora, na čak 800 metara dubine, čime je zaštićena od bilo kakve zagađenosti. Dugotrajan prolaz vode kroz razne geološke strukture pokazuje savršenstvo prirodne filtracije koja doprinosi besprekornoj Janinoj čistoći.

Novim dizajnom i komunikacionim sloganom "Duboko iznad svih" Jana podseća na razloge zbog kojih je jedinstvena voda na tržištu. Duboki i zaštićeni izvor jedinstven je i u svetskim razmerama, i ključ je Janine čistoće. Stoga su čistoća i dubina temelji Janine nove kampanje, istakli su iz kompanije.






Nazad
 




 
 
 
back to top