IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 24.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

ZAKONODAVSTVO: Odložena primena Pravilnika o deklarisanju i reklamiranju hrane

14.03.2018
Ministarstvo poljoprivrede objavilo je pre nekoliko dana izmene Pravilnika o deklarisanju, označavanju i reklamiranju hrane, a jedna od novina je još jedno odlaganje primene ovih propisa.
 
 
 
Prema pisanju Politike, navedeno je da je novi rok za uvođenje novina u deklarisanju hrane 31. decembar, a stručnjaci kažu da je ovo još jedno nepotrebno odlaganje, budući da se u EU ovi propisi već uveliko sprovode.

Obaveza da na svojim proizvodima navedu sve informacije koje mogu da utiču na naše zdravlje odložena je za dodatnih šest meseci. Potrebno je što pre uvesti nutritivne tablice na proizvode, jer je to jedini način da svako od nas zna koliko je zdrava, odnosno nezdrava neka namirnica, kaže Danica Zarić iz IHIC Nutricionizma.

Ona objašnjava da su to sve važni podaci, pogotovu ako uzmemo u obzir da u Srbiji ima sve više gojaznih, dijabetičara i ljudi sa kardiovaskularnim problemima.

Kada se svi neophodni podaci nalaze na ambalaži, onda kupac koji ima povišen pritisak traži krekere sa manje soli, ko ko je sklon gojenju traži namirnice sa manje masti i šećera, objašnjava ona i dodaje da ćemo do 1. januara sledeće godine ove informacije dobijati samo od proizvođača koji žele da ih podele sa nama.
 
Izvor: eKapija


Nazad
 




 
 
 
back to top