IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 29.06.2017 || Ambalaža koja menja boju ako je hrana pokvarena  |  Usaglašen "protokol pet" o olakšanoj trgovini robama  |  I pšenica u pasti sa oznakom "Made in Italy"  |  Philip Morris International udvostručava ulaganje u pogon za proizvodnju patrona  |  Izašao je junski, 59. broj InStore magazina!  |  Fondacija Univerexport i projekat Besplatan rukometni kamp Bogdan Rodić  |  Smithfield Foods i konačno preuzeo poljsku mesnu kompaniju  |  Fridman kupio najveći britanski lanac zdrave hrane Holland & Barrett  |  Costco otvorio prvu trgovinu u Francuskoj  |  Philip Morris traži da se odustane od poskupljenja cigareta  |  Reckitt Benckiser razmatra prodaju prehrambenog segmenta  |  Mobilno plaćanje računa skeniranjem 2D bar koda  |  SAD obustavile uvoz sveže govedine iz Brazila  |  Održan Stella Artois Celebrity Cup na Malom Kalemegdanu   |  Privrednici ponovo Čadežu poverili mandat  |  Kostić savetovao buduće lidere  |  Nestlé sa zadatkom stručnog osposobljavanja mladih  |  Pepsico otkrio imena brendova koji se pridružuju inkubatorskom programu  |  Carlsberg bez emisija ugljen dioksida do 2030.  |  Konzum zatvara 100 prodavnica  |   ||
   

SKUP: Održan Forum komunikacionih lidera – Izazov 2016

03.03.2016
U prisustvu više od 200 stručnjaka iz oblasti marketinga i komunikacija, iz više od 65 agencija i 58 kompanija iz celog regiona, uspešno je održan drugi regionalni forum komunikacionih lidera – Izazov 2016, u organizaciji portala Marketing mreža.

Kroz interaktivan sadržaj, učesnici su imali prilike da definišu najveće izazove sa kojima će se struka suočiti u 2016.

 
Izuzetno smo zadovoljni što je drugi forum Izazov 2016 naišao na ovakav odziv stručnjaka, što samo potvrđuje koliko nam je razvoj i unapređenje struke i stanja na tržištu svima važno. Često govorimo o izazovima koji nas očekuju u industriji komunikacija i marketinga, a na forumu smo imali prilike da zajedno diskutujemo o tendencijama i načinima da se izazovi uspešno prevaziđu, istakla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač portala Marketing mreža. 
 
Moderator panela "Šta je u trendu, a šta ne, pitali smo mašinu, ona zna sve!" i kreativni direktor agencije Leo Burnett, Anja Radulović istakla je tokom panela da će advertajzing industriju u 2016. godini obeležiti pet ključnih trendova - branded content, mobilni marketing, realtime marketing, trend "povratka kući, porodici i vrednostima", kao i integracija tradicionalnog i digitalnog marketinga.

Agencije i klijenti moraće da se transformišu i prilagode izazovima koje donosi digitalno-tehnološka revolucija. Približavanje današnjem kupcu zahteva nove strategije i taktike, relevantnije poruke, nove alate i kanale u potpuno novom vremenskom okviru, zaključili su panelisti.

Tokom regionalnog panela u kome su učestvovali predstavnici šest država iz regiona (Srbija, Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Makedonija, Crna Gora) zaključeno je da se suočavamo sa značajnim promenama u konzumaciji medija, što stavlja pred celu industriju u regionu zadatak da se mnogo brže prilagodi, odnosno da aktivno podstiče razvoj digitalnih kanala komunikacije kroz unapređivanje istraživanja, servisa, kvaliteta i raznovrsnosti sadržaja.   

Učesnici panela na temu "Kvaka 22 – strategija ili/i ideja" složili su se da pitanje važnosti strategije zapravo više nije pitanje, da je ‘kreativa bez strategije samo improvizacija’, ali i da danas nema prostora za improvizaciju. Međutim, ono što jeste pitanje danas je poštovanje strateškog planiranja kao usluge u advertajzingu. Šta to tačno znači? Insistiranje na konzistentnoj komunikaciji brendova, koja podrazumeva promišljeno i jednoumno utiranje puta brendu, a napuštanje taktičkog pristupa kao opšteg manira. Ovakav stav podrazumeva veće angažovanje naše advertajzing zajednice prvenstveno kroz jasno strukturisanje strategije kao usluge, odnosno proizvoda, razvoj kadrova, ali istovremeno i podršku klijenata koji i formalno (ne deklarativno), priznaju uslugu strateškog planiranja, rekla je Katarina Pribićević, moderator panela i Strategic Planning Director u agenciji McCann Beograd.

Poseban segment foruma bio je posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom foruma, svoje studije slučaja agencijama predstavile su kompanije: Ikea Srbija, L’Oreal Adria-Balkan, Vojvođanska banka, Vip Mobile, Delta Holding, Eurobank, Uniqua osiguranje, Societe Generale banka, Infostud, Ušće Shopping Centar, Microsoft Srbija i mnoge druge.

Ove godine na forumu Izazov 2016 imali smo prilike da ugostimo i predstavnike najvećih regionalnih kompanija Agrokor i Franck, kao i najvećeg globalne kompanije Google. osim toga, bilo je predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno realizovali Marketing mreža i istraživačka agencija MASMI, a prvi put na jednom ovakvom događaju bio je organizovan i kreativan teambuilding na temu odnosa kompanije i agencije, saoptšio je organizator.


Nazad
 



 
 
 
back to top