IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 18.10.2017 || Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Nelt najavio investicije od 15 miliona evra  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Gomex na premijeri serije "Senke nad balkanom"  |  Održana panel diskusija “Problemi i rešenja internet bezbednosti”  |  Novinari posetili kompaniju Aleva  |  Sinagoga gradi magacin i širi mrežu   |  U Njujorku obrok 1,2 dolara, a u Južnom Sudanu 321 dolar  |  Don Don i Lesaffre obeležili Svetski dan hleba  |  Privreda za bržu realizaciju regionalnih projekata  |  Imlek predstavio prvo mleko za decu na našem tržištu  |  Integracije za brži rast  |  Maxi u borbi protiv raka dojke  |  Heinekenu nagrada za kvalitet   |  Aksa Kids otvorila radnju u Novom Pazaru  |  Agrana neće moći da preuzme više od 51% kompanije Sunoko  |  Prvi Mystery Shpopper Day   |  Uskoro stoti Spar u Ljubljani   |   ||
   

EDUKACIJA: Održana Nilsen konferencija The Science Behind What’s Next

12.10.2017
Nilsen konferencija pod nazivom "The Science Behind What’s Next" ("Nauka iza onoga što sledi"), održana je u juče, u beogradsom restoranu Just&Lobby.
 

 
Središnja tema ovogodišnje konferencije bila je ponašanje i odluke kupca, kako u Srbiji, tako i u regionu, ali i šire. Nilsen stručnjaci iz različitih oblasti, koji se bave kupcem, učesnicima su približili ono što stoji iza njegove odluke o kupovini.

Na konferenciji je bilo reči i o važnosti izgleda proizvoda, kao i mesta u prodavnici na kojem se on nalazi. Specifično ometajuće okruženje u kojem današnji kupci žive pokazalo se kao jedna od najvažnijih tema pri kreiranju strategije prodaje, razvoja i marketinga. Upravo o tom specifičnom okruženju i njegovim implikacijama po kupovnim odlukama, govorio je Oleg Volostrigov, stručnjak za neuroscience potrošača.

Razumevanje ovih fenomena predstavlja ključan element uspešnog poslovanja bilo koje kompanije. Pravi podaci prave razliku između nagađanja i znanja. Koristeći naučno zasnovana Nilsen rešenja ne treba da se pitate šta je sledeće - znaćete! Upravo zbog toga se može reći da nauka i uspeh poslovanja nikada nisu bili ovako bliski timski igrači. Sve što je nekada bilo nagađanje sada, potkrepljeno podacima, postaje znanje.

Andrej Dvojčenkov, generalni direktor Nielsen Adriatics, tim povodom izjavio je: Mi smo kupci i potrošači, zato moramo imati više razumevanja za ono što oni traže ili mi tražimo, šta nas inspiriše, što je i najvažnije da bi kupovina bila uspešna. Da li smo i šta kupili, koju vrstu proizvoda, kakve novine nam prijaju je takođe važno, zato je ideja ove konferencije nastavak razvoja potrošačkog duha i kako da ga učinimo još zabavnijim.

Nilsen je jedna od najvećih globalnih kompanija koja se bavi podacima i istraživanjem tržišta, a najveća primena njihovih istraživanja događa se u poslovnom okruženju gde vodeće kompanije osnažuju svoje prisustvo na tržištu relevantnim uvidima koje dobijaju iz ovih istraživanja.


Nazad
 


 
 
 
back to top