IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 25.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Više od 175 miliona Evropljana spremno da plaća nosivim uređajima   |  Održana XI godišnja Skupština SAM  |  Spar izvestio o "snažnoj ekspanziji" i rastu prodaje u 2017.  |  Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu  |  Henkel dostigao novi rekordni rast prodaje i prihoda  |  Predsednik Uprave Metroa u poseti hrvatskim kolegama  |  P&G predstavio Ariel 3 u 1 kapsule   |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Nova proizvodna linija u fabrici nudli u Rumi  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Heineken predstavio bezalkoholno pivo  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |   ||
   

EDUKACIJA: Održana Nilsen konferencija The Science Behind What’s Next

12.10.2017
Nilsen konferencija pod nazivom "The Science Behind What’s Next" ("Nauka iza onoga što sledi"), održana je u juče, u beogradsom restoranu Just&Lobby.
 

 
Središnja tema ovogodišnje konferencije bila je ponašanje i odluke kupca, kako u Srbiji, tako i u regionu, ali i šire. Nilsen stručnjaci iz različitih oblasti, koji se bave kupcem, učesnicima su približili ono što stoji iza njegove odluke o kupovini.

Na konferenciji je bilo reči i o važnosti izgleda proizvoda, kao i mesta u prodavnici na kojem se on nalazi. Specifično ometajuće okruženje u kojem današnji kupci žive pokazalo se kao jedna od najvažnijih tema pri kreiranju strategije prodaje, razvoja i marketinga. Upravo o tom specifičnom okruženju i njegovim implikacijama po kupovnim odlukama, govorio je Oleg Volostrigov, stručnjak za neuroscience potrošača.

Razumevanje ovih fenomena predstavlja ključan element uspešnog poslovanja bilo koje kompanije. Pravi podaci prave razliku između nagađanja i znanja. Koristeći naučno zasnovana Nilsen rešenja ne treba da se pitate šta je sledeće - znaćete! Upravo zbog toga se može reći da nauka i uspeh poslovanja nikada nisu bili ovako bliski timski igrači. Sve što je nekada bilo nagađanje sada, potkrepljeno podacima, postaje znanje.

Andrej Dvojčenkov, generalni direktor Nielsen Adriatics, tim povodom izjavio je: Mi smo kupci i potrošači, zato moramo imati više razumevanja za ono što oni traže ili mi tražimo, šta nas inspiriše, što je i najvažnije da bi kupovina bila uspešna. Da li smo i šta kupili, koju vrstu proizvoda, kakve novine nam prijaju je takođe važno, zato je ideja ove konferencije nastavak razvoja potrošačkog duha i kako da ga učinimo još zabavnijim.

Nilsen je jedna od najvećih globalnih kompanija koja se bavi podacima i istraživanjem tržišta, a najveća primena njihovih istraživanja događa se u poslovnom okruženju gde vodeće kompanije osnažuju svoje prisustvo na tržištu relevantnim uvidima koje dobijaju iz ovih istraživanja.


Nazad
 


 
 
 
back to top