IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 18.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je decembarski (64.) broj InStore magazina!  |  Idea karavan obradovao mališane širom Srbije  |  Gomex otvorio mini market Dolovo   |  Bipa drogerija otvorena u Viškovu   |  Štark Deda Mraz u domovima potrošačima  |  Novi ciklus programa "Pokreni se za nauku"  |  Heineken radionica na FON-u  |  Šesnaesti Gomex u Zrenjaninu  |  BiH i Srbija potpisale protokol o uklanjanju necarinskih barijera  |  Proglašene stipendistkinje programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci”  |  Značajna priznanja za Delta Holding  |  JTI objavio konkurs za Sakura stipendije  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry u finansijskoj 2016/17.  |  Gorenje vodi na Evropsko prvenstvo u rukometu 2018.  |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Kompanija Henkel Srbija proslavila 15 godina uspešnog poslovanja  |  Dijamant predstavio novi poslastičarski kuvar  |  Barcaffe od sada i u kapsulama  |  Coca-Cola HBC u pregovorima sa MB Impexom  |   ||
   

EDUKACIJA: Održana Nilsen konferencija The Science Behind What’s Next

12.10.2017
Nilsen konferencija pod nazivom "The Science Behind What’s Next" ("Nauka iza onoga što sledi"), održana je u juče, u beogradsom restoranu Just&Lobby.
 

 
Središnja tema ovogodišnje konferencije bila je ponašanje i odluke kupca, kako u Srbiji, tako i u regionu, ali i šire. Nilsen stručnjaci iz različitih oblasti, koji se bave kupcem, učesnicima su približili ono što stoji iza njegove odluke o kupovini.

Na konferenciji je bilo reči i o važnosti izgleda proizvoda, kao i mesta u prodavnici na kojem se on nalazi. Specifično ometajuće okruženje u kojem današnji kupci žive pokazalo se kao jedna od najvažnijih tema pri kreiranju strategije prodaje, razvoja i marketinga. Upravo o tom specifičnom okruženju i njegovim implikacijama po kupovnim odlukama, govorio je Oleg Volostrigov, stručnjak za neuroscience potrošača.

Razumevanje ovih fenomena predstavlja ključan element uspešnog poslovanja bilo koje kompanije. Pravi podaci prave razliku između nagađanja i znanja. Koristeći naučno zasnovana Nilsen rešenja ne treba da se pitate šta je sledeće - znaćete! Upravo zbog toga se može reći da nauka i uspeh poslovanja nikada nisu bili ovako bliski timski igrači. Sve što je nekada bilo nagađanje sada, potkrepljeno podacima, postaje znanje.

Andrej Dvojčenkov, generalni direktor Nielsen Adriatics, tim povodom izjavio je: Mi smo kupci i potrošači, zato moramo imati više razumevanja za ono što oni traže ili mi tražimo, šta nas inspiriše, što je i najvažnije da bi kupovina bila uspešna. Da li smo i šta kupili, koju vrstu proizvoda, kakve novine nam prijaju je takođe važno, zato je ideja ove konferencije nastavak razvoja potrošačkog duha i kako da ga učinimo još zabavnijim.

Nilsen je jedna od najvećih globalnih kompanija koja se bavi podacima i istraživanjem tržišta, a najveća primena njihovih istraživanja događa se u poslovnom okruženju gde vodeće kompanije osnažuju svoje prisustvo na tržištu relevantnim uvidima koje dobijaju iz ovih istraživanja.


Nazad
 


 
 
 
back to top