IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 29.06.2017 || Ambalaža koja menja boju ako je hrana pokvarena  |  Usaglašen "protokol pet" o olakšanoj trgovini robama  |  I pšenica u pasti sa oznakom "Made in Italy"  |  Philip Morris International udvostručava ulaganje u pogon za proizvodnju patrona  |  Izašao je junski, 59. broj InStore magazina!  |  Fondacija Univerexport i projekat Besplatan rukometni kamp Bogdan Rodić  |  Smithfield Foods i konačno preuzeo poljsku mesnu kompaniju  |  Fridman kupio najveći britanski lanac zdrave hrane Holland & Barrett  |  Costco otvorio prvu trgovinu u Francuskoj  |  Philip Morris traži da se odustane od poskupljenja cigareta  |  Reckitt Benckiser razmatra prodaju prehrambenog segmenta  |  Mobilno plaćanje računa skeniranjem 2D bar koda  |  SAD obustavile uvoz sveže govedine iz Brazila  |  Održan Stella Artois Celebrity Cup na Malom Kalemegdanu   |  Privrednici ponovo Čadežu poverili mandat  |  Kostić savetovao buduće lidere  |  Nestlé sa zadatkom stručnog osposobljavanja mladih  |  Pepsico otkrio imena brendova koji se pridružuju inkubatorskom programu  |  Carlsberg bez emisija ugljen dioksida do 2030.  |  Konzum zatvara 100 prodavnica  |   ||
   

DOGAĐAJ: Održana treća „ProAkcija“ na Adi Ciganliji

20.06.2017
Treću po redu manifestaciju „ProAkcija", koja je održana na beogradskoj Adi Ciganliji, posetilo je više hiljada ljubitelja odlične muzike, zabave i pozitivnih vibracija. Ovaj jedinstveni porodični događaj, ponudio je svim posetiocima niz zanimljivih sadržaja, od edukativnih radionica o zaštiti životne sredine, preko raznovrsnog muzičkog programa, sve do spektakularnog vatrometa nad Savskim jezerom. 

 
 
Program je započeo nastupom hora Čarolija, a po završetku njihovog nastupa, mesto na bini preuzeo je bend Perpetuum mobile. Veliku pažnju privukla je i Eko radionica i flota automobila na struju ProCredit banke. Za sam kraj, prisutni su imali priliku da uživaju u spektakularnom muzičkom vatrometu.

„ProAkcija" je događaj koji ProCredit banka već tradicionalno organizuje, u želji da sa svojim zaposlenima, prijateljima, klijentima i partnerima obeležimo još jednu godišnjicu uspešnog poslovanja u Srbiji. Tokom poslednjih godinu dana naša banka je značajno modernizovala svoje poslovanje putem online kanala za bankarske usluge. Transformisali smo svoje ekspoziture ulaganjem više od tri miliona evra u Zone 24/7 i time podigli kvalitet usluge na viši nivo. Već više od 15 godina nastavljamo da budemo strateški orijentisani ka malim i srednjim preduzećima u Srbiji, kao i ka razvoju i podršci poljoprivrede, gde sa ponosom možemo da kažemo da je svaki drugi poljoprivredni kredit u Srbiji pozajmica koju je odobrila naša banka, istakla je Mirjana Mitrović, izvršni direktor ProCredit banke.

Prema njenim rečima, ProCredit banka je i ovogodišnjom manifestacijom želela da potvrdi svoju posvećenost društveno odgovornim projektima, kao i brizi o zaštiti životne sredine. Iz tog razloga, na ovoj maifestaciji su i prikazani i električni automobili koje je ProCredit banka nabavila kao prva finansijska institucija u Srbiji, a za sve posetioce su organizovane Eko i Edu radionice na kojima su svi mogli da se upoznaju sa najnovijim uslugama banke, važnošću štednje i brojnim ekološkim rešenjima koje je ProCredit banka implementirala u svom poslovanju, kao i da učešćem u zanimljivim kvizovima osvoje vredne nagrade.


Nazad
 
 
 
 
back to top