IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 18.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je decembarski (64.) broj InStore magazina!  |  Idea karavan obradovao mališane širom Srbije  |  Gomex otvorio mini market Dolovo   |  Bipa drogerija otvorena u Viškovu   |  Štark Deda Mraz u domovima potrošačima  |  Novi ciklus programa "Pokreni se za nauku"  |  Heineken radionica na FON-u  |  Šesnaesti Gomex u Zrenjaninu  |  BiH i Srbija potpisale protokol o uklanjanju necarinskih barijera  |  Proglašene stipendistkinje programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci”  |  Značajna priznanja za Delta Holding  |  JTI objavio konkurs za Sakura stipendije  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry u finansijskoj 2016/17.  |  Gorenje vodi na Evropsko prvenstvo u rukometu 2018.  |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Kompanija Henkel Srbija proslavila 15 godina uspešnog poslovanja  |  Dijamant predstavio novi poslastičarski kuvar  |  Barcaffe od sada i u kapsulama  |  Coca-Cola HBC u pregovorima sa MB Impexom  |   ||
   

Slovenija: Otvorena 2. radnja jeftine robe Robin Food

06.12.2017
U ljubljanskoj Šiški, na Celovškoj 111, juče je otvorena radnja Robin Food, socijalna trgovina sa takozvanim komercialnim ciljem, kako kaže 28-godišnji Dalibor Matijević, koji je i došao na ovu ideju.
 
 
Ovo je prvi lanac jeftinijom robom u Sloveniji, a prva trgovina je u julu otvorena u Mariboru, gde je zaposleno tri prodavca. Kako je objasnio Matijević, za sada mu dobro ide.

Ime dućana je isto u oba grada - Robin Food. To ime je Matijević i zaštitio pa sada zajedno sa saradnicima radi na otvaranju franšiznih radnji koje će u Sloveniji imati i neka druga imena klasična za Sloveniju kao što su: Marjanca, Tomaž i Janez.

U ljubljanskoj filijali zaposleno je četiri radnika, a u ponudi imaju oko 100 različitih proizvoda. Prodavnica se, zajedno sa skladištem, prostire na 250 m2.

Matijević namerava da širi svoj projekat i preko granica, prvo u Hrvatskoj gde će da otvori takvu  trgovinu u Rijeci, a onda sledi otvaranje u Srbiji, u Beogradu, a namerava čak i u Poljsku, kao i na zapad Evrope.

Da, zašto da ne. U Italiju, Nemačku. Naše radnje se zasnivaju na hrani koja je proizvođačima i ostalim dobavljačima višak i pred istekom roka, pa možemo našim kupcima da je ponudimo po nižim cenama. To je naš prvi kanal nabavke. Drugi kanal predstavlja sličan način nabavke proizvoda kozmetike i hemije, a treći kanal predstavlja osnovne životne namirnice kao što su jaja, mleko, ulje itd,
objašnjava Matijević.


Nazad
 


 
 
 
back to top