IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 18.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je decembarski (64.) broj InStore magazina!  |  Idea karavan obradovao mališane širom Srbije  |  Gomex otvorio mini market Dolovo   |  Bipa drogerija otvorena u Viškovu   |  Štark Deda Mraz u domovima potrošačima  |  Novi ciklus programa "Pokreni se za nauku"  |  Heineken radionica na FON-u  |  Šesnaesti Gomex u Zrenjaninu  |  BiH i Srbija potpisale protokol o uklanjanju necarinskih barijera  |  Proglašene stipendistkinje programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci”  |  Značajna priznanja za Delta Holding  |  JTI objavio konkurs za Sakura stipendije  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry u finansijskoj 2016/17.  |  Gorenje vodi na Evropsko prvenstvo u rukometu 2018.  |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Kompanija Henkel Srbija proslavila 15 godina uspešnog poslovanja  |  Dijamant predstavio novi poslastičarski kuvar  |  Barcaffe od sada i u kapsulama  |  Coca-Cola HBC u pregovorima sa MB Impexom  |   ||
   

OTVARANJE: Otvorene prve tri Idea Organic prodavnice

11.10.2017
Potrošači u Srbiji vole organsku i zdravu hranu. Tu činjenicu potvrdio je veliki broj kupaca koji je juče, već od 10 časova, na adresama Kralja Petra 74, Svetogorska 22 i Patrijarha Varnave 24, došao na otvaranje prvih Idea Organic prodavnica u Beogradu.
 

Idea Organic u ulici Kralja Petra 74

Oni su, pored velikog broja zanimljivih aktivacija, mogli da uživaju u svežim i zdravim Fresh Square zalogajima, koje je za njih pripremio Basil Al Silab, šef kuhinje istoimenog restorana.

Ove prodavnice su dokazale da zdravija hrana više nije luksuz. Potrošačima su ponuđeni proizvodi na meru, koji su znatno jeftiniji u odnosu na već upakovane. Pored organic hrane, u asortimanu se nalazi i bogata ponuda bezglutenskih, dijetetskih, makrobiotičkih, posnih i svežih proizvoda za poneti. I sve to na jednom mestu, što kupcima značajno olakšava svakodnevnu nabavku.

Idea Organic razume potrebe svojih potrošača i zna da je stručna pomoć od izuzetnog značaja. Zato će nutricionisti Marija Dželetović, Aleksandra Sekulić i Milica Marković, biti tu da sve kupce uvedu u svet zdravije ishrane i pomognu im da odaberu namirnice koje su im potrebne, saopšteno je iz kompanije.
 

 
U svakodnevnoj ponudi biće i Fresh Square asortiman za poneti. To znači da će ljubitelji zdrave hrane u Idea Organic prodavnicama svakog dana moći da kupe sveže sendviče, salate, ceđene sokove, sveže supe i zdrave kolače, pravljene od najkvalitetnijih prirodnih sastojaka, bez dodatka konzervansa, aditiva, veštačkih boja i stabilizatora.

Najmlađi su, sada već tradicionalno, navikli da ih na otvaranju nove prodavnice, Idea obraduje balonima. Ovoga puta Idea je, zbog želje da im približi značaj obnovljivih izvora energije, spremila nešto potpuno drugačije – papirne vetrenjače.

Od 18 časova i 30 minuta sve prisutne zabavio je nastup Kamernog ansambla „ArtLink mladi virtuozi".

Nazad
 


 
 
 
back to top