IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 22.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

PROMOCIJA: P&G predstavio Ariel 3 u 1 kapsule

23.02.2018
Ariel je predstavio nove Ariel 3 u 1 kapsule modnom revijom tri popularna modna kreatora Verice Rakočević, Ines Janković i Boška Jakovljevića, održanom danas, u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.
 

 
Oni su svojim modelima istakli glavne prednosti novog Ariela – besprekornu čistoću, očuvanje boja i održavanje beline odeće.

Reviji je prethodio modni panel na kome su učestvovali profesor Visoke tekstilne strukovne škole Ana Aksentijević Jelić i stilista Ašok Murti.

Nedavno istraživanje pokazalo je da skoro svaki drugi čovek (46%) smatra da je pranje odeće dosadno, 45% kaže da je za obavljanje ovog posla potrebno izdvojiti dosta vremena, dok je svaki treći ispitanik ovog istraživanja (35%) izrazio mržnju prema ovom kućnom poslu.

Kako je rečeno na promociji, Ariel 3 u 1 kapsule nude vrhunsku udobnost u savršenom balansu sa naprednom tehnlogijom. Jednostavne su za upotrebu i ne prave nered zahvaljujući koncentrovanoj formuli koja se postavlja direktno u bubanj. Težeći pojednostavljivanju života ljudi, Ariel kapsule pružaju odlične rezultate uz minimalan napor.

Izuzetno smo ponosni na to što vidimo koliko su Ariel kapsule postale popularane tokom godina. Posebno s obzirom na to da 3 od 4 (73%) ljudi koji koriste Ariel kapsule kažu da se više neće vraćati na stari deterdžent. Uzbuđeni smo što smo dobili nove korisnike sa našom novom i unapređenom formulom i nastavljamo sa misijom da se odeća može prati lako, jednostavno, pa čak i na zabavan način, rekao je Resmerita Razvan, P&G Senior Manager Communications, Fabric & Home Care za jugoistočnu Evropu.
 
Prisutne je pozdravio i Haris Bajramović, direktor za tržišta Srbije, Bugarske, BiH, Crne Gore, Makedonije i Albanije.
  
Rezultati istraživanja
 
Popularnost: Gotovo svi potrošači (96%), koji su isprobali Ariel kapsule, smatraju da je to najbolji i najlakši način pranja odeće.
Poverenje: Uz Ariel 3 u 1 kapsule ocenjeno je da odeća izgleda kao nova (78%), 76% korisnika smatraju da Ariel održava boje odeće živopisnim, dok je 92% onih koji ceo proces pranja odeće uz Ariel smatraju prijatnim, a 93% i jednostavnim.
Zadovoljstvo: 73% korisnika Ariel 3 u 1 kapsula nalazi više zadovoljstva u pranju odeće nego prosečni korisnici drugih deterdženata (65%).
 
 


Nazad
 




 
 
 
back to top