IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 24.04.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Četiri zlatne medalje za Tikvešova vina  |  Održana promocija knjige prvog nepalskog milijardera Binod Čodrija, vlasnika Wai Wai nudli  |  Kimberly-Clark ostvario organski rast prodaje za 2%  |  Indijska kompanija Mahindra zainteresovana za voće iz Srbije   |  Kroger finalizovao prodaju 762 radnje EG Group-i  |  Gomex deo proslave Dana vojske u Zrenjaninu  |  Keynote govornik - Christian Majgaard, nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego  |  Coca-Cola predstavila Glacéau smartwater  |  Pojačane mere za suzbijanje sive ekonomije   |  Nove važne medalje za Plantaže  |  Trend rasta zasada pod vinovom lozom i broja proizvođača  |  Ponovna prodaja imovine preduzeća Malina  |  Marketinški cunami u FMCG-u preplavio Zagreb  |  Pernod Ricard podržava “Bitku za porodilišta”  |  Danone snažno na početku godine  |  Reckitt Benckiser ispod očekivanja u prvom tromesečju 2018.  |  Heineken ostvario "solidan količinski rast"  |  Izašao je aprilski (67.) broj InStore magazina!  |  Mondelez International ulaže 90 miliona evra u "fabriku budućnosti"  |   ||
   

SAD: PepsiCo produžio partnerstvo sa UEFA Ligom šampiona

13.02.2018
PepsiCo je objavio nastavak partnerstva sa prestižnim fudbalskim takmičenjem - UEFA Ligom šampiona na još tri godine.
 
 
 
Kako je saopšteno, šest ključnih, globalnih PepsiCo brendova podržavaće turnir do finala UEFA Lige šampiona 2021. godine, od kojih su neki Pepsi, Gatorade i Lay’s. Na tržištima zapadnog Balkana ovo sponzorstvo će ponosno promovisati brend Chipsy, dok će u Sloveniji i Hrvatskoj nosilac kampanje biti brend Lay's.

Od kako je 2015. godine postao glavni sponzor, PepsiCo je, zajedno sa UEFA Ligom šampiona, doneo uzbuđenja navijačima i približio ih omiljenim fudbalerima i najpopularnijem sportu. Aktivnosti, koje su rezultat zajedničkih snaga UEFA Lige šampiona i legendarnih PepsiCo brendova, sprovedene su na više od sto tržišta širom sveta, stoji u saopštenju.

Kao jedan od aspekata obnovljenog partnerstva, PepsiCo i UEFA su se obavezali na nastavak i povećanje obima podrške ceremoniji otvaranja finala UEFA Lige šampiona kroz brend Pepsi.

Osim navedenih brendova, partnerstvom su obuhvaćeni i Doritos, 7UP i Ruffles, a prve aktivnosti desiće se u fazi kvalifikacija za 2018, tokom narednih nedelja.
 
Saradnja na zapadnom Balkanu
 
I na tržištima zapadnog Balkana, kompanija Marbo Product, koja od 2008. godine posluje kao deo kompanije PepsiCo, imala je ekskluzivno pravo na korišćenje lika globalnog brend ambasadora - fudbalera Lea Mesija. Potrošači širom Balkana imali su jedinstvenu priliku da uživaju u reklamama za brend Chipsy, u kojima je gostovala ova fudbalska zvezda.
 
Veliko nam je zadovoljstvo što imamo priliku da sa našim brendovima Chipsy i Lay’s podržimo najznačajnije fudbalsko klupsko takmičenje na svetu. Takođe, to je i jedinstvena prilika za naše potrošače na tržištima zapadnog Balkana da uživaju u ekskluzivnim promotivnim aktivnostima koje nam ovo sponzorstvo donosi, istakla je Sanja Bušić, marketing menadžer kompanije PepsiCo za područje zapadnog Balkana.
 .
 

Nazad
 



 
 
 
back to top