IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 18.09.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

SAD: PepsiCo produžio partnerstvo sa UEFA Ligom šampiona

13.02.2018
PepsiCo je objavio nastavak partnerstva sa prestižnim fudbalskim takmičenjem - UEFA Ligom šampiona na još tri godine.
 
 
 
Kako je saopšteno, šest ključnih, globalnih PepsiCo brendova podržavaće turnir do finala UEFA Lige šampiona 2021. godine, od kojih su neki Pepsi, Gatorade i Lay’s. Na tržištima zapadnog Balkana ovo sponzorstvo će ponosno promovisati brend Chipsy, dok će u Sloveniji i Hrvatskoj nosilac kampanje biti brend Lay's.

Od kako je 2015. godine postao glavni sponzor, PepsiCo je, zajedno sa UEFA Ligom šampiona, doneo uzbuđenja navijačima i približio ih omiljenim fudbalerima i najpopularnijem sportu. Aktivnosti, koje su rezultat zajedničkih snaga UEFA Lige šampiona i legendarnih PepsiCo brendova, sprovedene su na više od sto tržišta širom sveta, stoji u saopštenju.

Kao jedan od aspekata obnovljenog partnerstva, PepsiCo i UEFA su se obavezali na nastavak i povećanje obima podrške ceremoniji otvaranja finala UEFA Lige šampiona kroz brend Pepsi.

Osim navedenih brendova, partnerstvom su obuhvaćeni i Doritos, 7UP i Ruffles, a prve aktivnosti desiće se u fazi kvalifikacija za 2018, tokom narednih nedelja.
 
Saradnja na zapadnom Balkanu
 
I na tržištima zapadnog Balkana, kompanija Marbo Product, koja od 2008. godine posluje kao deo kompanije PepsiCo, imala je ekskluzivno pravo na korišćenje lika globalnog brend ambasadora - fudbalera Lea Mesija. Potrošači širom Balkana imali su jedinstvenu priliku da uživaju u reklamama za brend Chipsy, u kojima je gostovala ova fudbalska zvezda.
 
Veliko nam je zadovoljstvo što imamo priliku da sa našim brendovima Chipsy i Lay’s podržimo najznačajnije fudbalsko klupsko takmičenje na svetu. Takođe, to je i jedinstvena prilika za naše potrošače na tržištima zapadnog Balkana da uživaju u ekskluzivnim promotivnim aktivnostima koje nam ovo sponzorstvo donosi, istakla je Sanja Bušić, marketing menadžer kompanije PepsiCo za područje zapadnog Balkana.
 .
 

Nazad
 




 
 
 
back to top