IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 25.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Više od 175 miliona Evropljana spremno da plaća nosivim uređajima   |  Održana XI godišnja Skupština SAM  |  Spar izvestio o "snažnoj ekspanziji" i rastu prodaje u 2017.  |  Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu  |  Henkel dostigao novi rekordni rast prodaje i prihoda  |  Predsednik Uprave Metroa u poseti hrvatskim kolegama  |  P&G predstavio Ariel 3 u 1 kapsule   |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Nova proizvodna linija u fabrici nudli u Rumi  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Heineken predstavio bezalkoholno pivo  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |   ||
   

SAD: PepsiCo produžio partnerstvo sa UEFA Ligom šampiona

13.02.2018
PepsiCo je objavio nastavak partnerstva sa prestižnim fudbalskim takmičenjem - UEFA Ligom šampiona na još tri godine.
 
 
 
Kako je saopšteno, šest ključnih, globalnih PepsiCo brendova podržavaće turnir do finala UEFA Lige šampiona 2021. godine, od kojih su neki Pepsi, Gatorade i Lay’s. Na tržištima zapadnog Balkana ovo sponzorstvo će ponosno promovisati brend Chipsy, dok će u Sloveniji i Hrvatskoj nosilac kampanje biti brend Lay's.

Od kako je 2015. godine postao glavni sponzor, PepsiCo je, zajedno sa UEFA Ligom šampiona, doneo uzbuđenja navijačima i približio ih omiljenim fudbalerima i najpopularnijem sportu. Aktivnosti, koje su rezultat zajedničkih snaga UEFA Lige šampiona i legendarnih PepsiCo brendova, sprovedene su na više od sto tržišta širom sveta, stoji u saopštenju.

Kao jedan od aspekata obnovljenog partnerstva, PepsiCo i UEFA su se obavezali na nastavak i povećanje obima podrške ceremoniji otvaranja finala UEFA Lige šampiona kroz brend Pepsi.

Osim navedenih brendova, partnerstvom su obuhvaćeni i Doritos, 7UP i Ruffles, a prve aktivnosti desiće se u fazi kvalifikacija za 2018, tokom narednih nedelja.
 
Saradnja na zapadnom Balkanu
 
I na tržištima zapadnog Balkana, kompanija Marbo Product, koja od 2008. godine posluje kao deo kompanije PepsiCo, imala je ekskluzivno pravo na korišćenje lika globalnog brend ambasadora - fudbalera Lea Mesija. Potrošači širom Balkana imali su jedinstvenu priliku da uživaju u reklamama za brend Chipsy, u kojima je gostovala ova fudbalska zvezda.
 
Veliko nam je zadovoljstvo što imamo priliku da sa našim brendovima Chipsy i Lay’s podržimo najznačajnije fudbalsko klupsko takmičenje na svetu. Takođe, to je i jedinstvena prilika za naše potrošače na tržištima zapadnog Balkana da uživaju u ekskluzivnim promotivnim aktivnostima koje nam ovo sponzorstvo donosi, istakla je Sanja Bušić, marketing menadžer kompanije PepsiCo za područje zapadnog Balkana.
 .
 

Nazad
 


 
 
 
back to top