IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 24.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

TRGOVCI: PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor

24.05.2018
U okviru partnerstva sa Kulturnim centrom Zrenjanina, Trgovinski lanac PerSu uložiće dva miliona dinara u razvoj Kulturnog centra, a isti iznos uložiće i grad Zrenjanin, te će ukupna investicija iznositi četiri miliona dinara.
 

 
Ovo je naš način da se zahvalimo sugrađanima na poverenju koje nam ukazuju sve ove godine. Podrška lokalnoj insitituciji kulture još jedna je u nizu aktivnosti PerSu marketa kojima želimo da podržimo razvoj lokalne zajednice i unapredimo kvalitet života u našim mestima. Smatramo da samo kroz ovakve projekte kampanja „Naše, nama vredno" može u potpunosti da zaživi, izjavio je Darko Bjeloglav, direktor trgovinskog lanca PerSu.

Prvi čovek grada Zrenjanina, Čedomir Janjić, ovim podovom izjavio je: Ovo je važan momenat za dalji razvoj našeg grada i dobar primer kako javni i privatni sektor mogu da sarađuju na opštu dobrobit svih građana.  

Goran Marinković, direktor Kulturnog centra Zrenjanin, je dodao i da će ova investicija omogućiti Kulturnom centru da osnaži svoju ulogu i time doprinese poboljšanju društvenog i kulturnog života grada.

Ovo partnerstvo deo je strateškog projekta koji trgovinski lanac PerSu sprovodi pod sloganom "Naše, nama vredno". Najavnu kampanju potrošači mogu već sada da pogledaju na PerSu Youtube kanalu, dok veliku kampanju ova kompanija priprema za jesen, najavio je trgovac.

Kulturni centar, koji ove godine proslavlja jubilarnih 40 godina postojanja, godišnje poseti oko 100.000 ljudi, a investija u infrastrukturne i programske projekte, kao i pokretanje Kluba prijatelja kulture, omogućiće Kulturnom centru da u potpunosti preuzme ulogu koju ima kada je reč o potrebama i kvalitetu kulturnih sadržaja zajednice.




Nazad
 




 
 
 
back to top