IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 25.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Više od 175 miliona Evropljana spremno da plaća nosivim uređajima   |  Održana XI godišnja Skupština SAM  |  Spar izvestio o "snažnoj ekspanziji" i rastu prodaje u 2017.  |  Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu  |  Henkel dostigao novi rekordni rast prodaje i prihoda  |  Predsednik Uprave Metroa u poseti hrvatskim kolegama  |  P&G predstavio Ariel 3 u 1 kapsule   |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Nova proizvodna linija u fabrici nudli u Rumi  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Heineken predstavio bezalkoholno pivo  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |   ||
   

Hrvatska: Plodine otvorile 81. prodajni centar

19.01.2018
U gradu Puli, na adresi Mutilska 60b, Plodine su 17. januara otvorile svoj 81. prodajni centar.
 
 
 
Novootvoreni supermarket Pula već je 11 supermarket Plodina u Istri, a ujedno i drugi prodajni centar Plodina u gradu Puli, pored supermarketa u ulici Jurja Žakna.

Vrednost investicije iznosi šest miliona evra, a otvaranjem ovog supermarketa otvorena su i nova radna mesta, njih ukupno 45. Novi supermarket, koji je izgrađen po najnovijim standardima Plodina, prostire se na 2.500 kvadratnih metara i ima 160 parking mesta. Načinom raspodele odeljaka i asortimana, potrošačima pruža funkcionalnu i prijatnu kupovinu, uz primenu najmodernijih standarda u trgovini.

Pula je jedna od vodećih turističkih destinacija, a otvaranjem ovog supermarketa u gradu verujemo da ćemo doprineti unapređenju maloprodajne, ali u ukupne turističke ponude, te da ćemo širokom ponudom prehrambenih i neprehrambenih proizvoda po povoljnim cenama, maksimalno da zadovoljimo sve potrebe kako stanovništva grada Pule, tako i turista tokom turističke sezone, istakli su iz Uprave Plodina.

Kad govorimo o prodajnom asortimanu, prehrambeni proizvodi čine 65% ponude, a posebno mesto među njima zauzimaju takozvani sveži odeljci: odeljak zelene pijace, koji nudi velik izbor različitog sezonskog voća i povrća, odeljak mesa, kao i odeljak pekare. Sveži odeljci se svakodnevno snabdevaju svežim artiklima proverenog porekla i ispitanog kvaliteta.

Novitet u supermarketu Plodine Pula II je samouslužna pekara, koja nudi sveže i tople pekarske proizvode koji se peku u supermarketu.

prestalih 35% asortimana čine proizvodi neprehrane i tu se može pronaći sve što treba jednom domaćinstvu.

Asortimanska ponuda, koja broji više od 15.000 proizvoda, kao i povoljne cijene, sigurno će privući veliki broj potrošača. Deo ponude čini i robna marka Plodine, koja obuhvata više od 700 kvalitetnih proizvoda po najpovoljnijim cenama, poručili su iz kompanije.  

Na dan otvaranja supermarketa Pula II organizovane su brojne aktivnosti, roštilj, pokloni za potrošače, degustacije, kao i torta i šampanjac.







Nazad
 


 
 
 
back to top