IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 16.08.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Hrvatska: Plodine otvorile 81. prodajni centar

19.01.2018
U gradu Puli, na adresi Mutilska 60b, Plodine su 17. januara otvorile svoj 81. prodajni centar.
 
 
 
Novootvoreni supermarket Pula već je 11 supermarket Plodina u Istri, a ujedno i drugi prodajni centar Plodina u gradu Puli, pored supermarketa u ulici Jurja Žakna.

Vrednost investicije iznosi šest miliona evra, a otvaranjem ovog supermarketa otvorena su i nova radna mesta, njih ukupno 45. Novi supermarket, koji je izgrađen po najnovijim standardima Plodina, prostire se na 2.500 kvadratnih metara i ima 160 parking mesta. Načinom raspodele odeljaka i asortimana, potrošačima pruža funkcionalnu i prijatnu kupovinu, uz primenu najmodernijih standarda u trgovini.

Pula je jedna od vodećih turističkih destinacija, a otvaranjem ovog supermarketa u gradu verujemo da ćemo doprineti unapređenju maloprodajne, ali u ukupne turističke ponude, te da ćemo širokom ponudom prehrambenih i neprehrambenih proizvoda po povoljnim cenama, maksimalno da zadovoljimo sve potrebe kako stanovništva grada Pule, tako i turista tokom turističke sezone, istakli su iz Uprave Plodina.

Kad govorimo o prodajnom asortimanu, prehrambeni proizvodi čine 65% ponude, a posebno mesto među njima zauzimaju takozvani sveži odeljci: odeljak zelene pijace, koji nudi velik izbor različitog sezonskog voća i povrća, odeljak mesa, kao i odeljak pekare. Sveži odeljci se svakodnevno snabdevaju svežim artiklima proverenog porekla i ispitanog kvaliteta.

Novitet u supermarketu Plodine Pula II je samouslužna pekara, koja nudi sveže i tople pekarske proizvode koji se peku u supermarketu.

prestalih 35% asortimana čine proizvodi neprehrane i tu se može pronaći sve što treba jednom domaćinstvu.

Asortimanska ponuda, koja broji više od 15.000 proizvoda, kao i povoljne cijene, sigurno će privući veliki broj potrošača. Deo ponude čini i robna marka Plodine, koja obuhvata više od 700 kvalitetnih proizvoda po najpovoljnijim cenama, poručili su iz kompanije.  

Na dan otvaranja supermarketa Pula II organizovane su brojne aktivnosti, roštilj, pokloni za potrošače, degustacije, kao i torta i šampanjac.







Nazad
 




 
 
 
back to top