IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 25.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Više od 175 miliona Evropljana spremno da plaća nosivim uređajima   |  Održana XI godišnja Skupština SAM  |  Spar izvestio o "snažnoj ekspanziji" i rastu prodaje u 2017.  |  Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu  |  Henkel dostigao novi rekordni rast prodaje i prihoda  |  Predsednik Uprave Metroa u poseti hrvatskim kolegama  |  P&G predstavio Ariel 3 u 1 kapsule   |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Nova proizvodna linija u fabrici nudli u Rumi  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Heineken predstavio bezalkoholno pivo  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |   ||
   

4. FMCG SUMMIT BEOGRAD: Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data

30.10.2017
Trgovina se mora pripremiti na promene. Da li razumemo kako inovacije, big data i kreativnost utiču na proces poslovanja trgovine? Kako pronaći formulu za uspeh na tržištu? Koji su vrednosni potencijali industrije i koji potrošački trendovi će oblikovati budućnost retail-a?
 
 


Pogled generalnog direktora: FMCG tržište kroz prizmu trgovca - ključ je u inovacijama
Kventin Roje (Quentin Royer), generalni direktor, Delhaize Serbia

O govorniku
Kventin Roje (Quentin Royer) imenovan je za generalnog direktora kompanije Delhaize Serbia u martu ove
godine. Profesionalnu karijeru započeo je pre 20 godina u kompaniji Carrefour u Francuskoj, a nastavio
da gradi u kompaniji Metro Cash&Carry, gde je u Srbiji od 2012. godine bio direktor operacija, ekspanzije
i lanca snabdevanja, kao i član Upravnog odbora. Kompaniji Delhaize Serbia pridružio se 2016, na poziciji
potpredsednika za operacije.


O kompaniji
Ahold Delhaize je rezultat spajanja Aholda i Delhaize grupe, koje je najavljeno 24. juna 2015, a zvanično
završeno 24. jula 2016. godine. Nova kompanija ima tradiciju dugu gotovo 150 godina. Ahold Delhaize ima
više od 375.000 zaposlenih, 22 glavna lokalna brenda u 11 zemalja koja nedeljno opslužuju više od 50 miliona
kupaca. U Srbiji, Ahold Delhaize posluje kroz kompaniju Delhaize Serbia. Delhaize Serbia ima više od 12.000
saradnika koji uslužuju više od 1,2 miliona kupaca na mesečnom nivou u više od 400 prodavnica. Baneri pod
kojima posluje su Maxi, Shop&Go i Tempo. 



Integrisana marketing inteligencija: put za konkurentsku prednost
Marijana Agić Molnar, managing director, Adriatic region director, GfK

O prezentaciji
Doba četvrte industrijske revolucije koje sa sobom nosi automatizaciju, internet stvari i veštačku inteligenciju
je već počelo. Nus proizvod (a možda i uzrok) tih promena su podaci koje svaka kompanija prikuplja.
Diskutovaćemo o tome kako to menja naše biznis modele i gde možemo za sebe da nađemo nove šanse za
rast.

O govorniku
Od 2002. godine rukovodi kompanijom GfK u Srbiji, od 2013. godine Adriatik regionom. Globalni GfK upravni
odbor izabrao ju je u GfK Excellence Team. Kao stipendista British Industry Confederation-a i UK Know How
Fund-a boravila u Britaniji na stručnoj praksi i menadžment kursevima na Luton i Sheffield Univerzitetu.
Predavač na Mokrogorskoj školi Menadžmenta. Član strukovnih udruženja IAA (potpredsednik udruzenja) i
Esomar.

O kompaniji
GfK je pouzdan izvor informacija o tržištima i potrošačima koje omogućavaju klijentima donošenje boljih/
kvalitetnijih odluka. Više od 13.000 stručnjaka u istraživanju tržišta kombinuje svoju predanost poslu
sa 80 godina iskustva. To omogućava GfK isporuku najznačajnijih svetskih rezultata kombinovanih sa
lokalnim tržišnim saznanjima u više od 100 zemalja. GfK pretvara „velike" rezultate u „pametne" rezultate
omogućavajući klijentima da povećaju svoju konkurentnost i da obogate svoje znanje o potrošačima (njihovom
iskustvu/izboru/odlukama).
 
 posetite zvaničnu web stranicu
www.fmcg-summit.rs
 
 

 
 


Nazad
 


 
 
 
back to top