IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 20.05.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  PerSu marketi generalni pokrovitelji takmičenja “Naj kolačić”  |  Carnex osvojio Veliki šampionski pehar   |  Gebrüder Weiss najavljuje naslednika Wolfganga Niessnera   |  Coca-Cola predstavila zaboravljena domaća jela   |  Evropski lideri nazdravljali vinima Tikveš i Domaine Lepovo  |  Zaječarsko uspešno u obnovi Narodnog muzeja  |  Tri priznanja za New Moment PR  |  Beograd dobija sajam visokokvalitetne hrane  |  Multiactiv predstavio novu Biological kolekciju  |  Otvoren konkurs za četvrti ciklus Neltovog programa   |  Besplatno merenje pritiska u Mediusu  |   ||
   

Velika Britanija: Prodaja alkohola raste zahvaljujući „premijumizaciji“ u supermarketima

18.01.2018
Prodaja alkohola u Velikoj Britaniji nastavlja pozitivan rast u supermarketima zahvaljujući konceptu „premijumizacije" koju sprovodi sve veći broj trgovaca, pokazuju najnovije brojke.

 
 
U poređenju sa istim periodom prethodne godine, prodaja alkoholnih pića u tradicionalnoj trgovini porasla je za 172 miliona funti, rezultat je istraživanja koje je sprovela agencija Kantar Worldpanel.
 
Uz zabeleženi količinski rast prodaje, agencija ističe da britanski potrošači biraju skuplja pića u odnosu na prethodne godine.
 
Džin, viski i penušava vina zabeležili su značajan rast. Prodaja džina u tradicionalnim ritelj formatima skočila je za 26%, viskija za 10%, dok su penušavci zabeležili skok za 7%.
Kantar ističe da je prodaja alkohola u uzlaznom trendu zahvaljujući „premijumizaciji" off-trade kanala. Primera radi,  trgovački lanci Waitrose, Lidl i Aldi  značajno su obogatili ponudu pića u susret prazničnoj sezoni.
 
Istovremeno, dosta trgovaca je procenilo da imaju dosta raspoloživog prodajnog prostora, koji sve češće upotrebljavaju za eksperimentalno postavljanje barova, čime kombinuju on i off trade kanal, što za njih ima smisla, smatraju analitičari iz Kantara.
 
U agenciji ističu da je tokom praznične sezone značajno porasla i prodaja bezalkoholnih piva.



Nazad
 




 
 
 
back to top