IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 20.05.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  PerSu marketi generalni pokrovitelji takmičenja “Naj kolačić”  |  Carnex osvojio Veliki šampionski pehar   |  Gebrüder Weiss najavljuje naslednika Wolfganga Niessnera   |  Coca-Cola predstavila zaboravljena domaća jela   |  Evropski lideri nazdravljali vinima Tikveš i Domaine Lepovo  |  Zaječarsko uspešno u obnovi Narodnog muzeja  |  Tri priznanja za New Moment PR  |  Beograd dobija sajam visokokvalitetne hrane  |  Multiactiv predstavio novu Biological kolekciju  |  Otvoren konkurs za četvrti ciklus Neltovog programa   |  Besplatno merenje pritiska u Mediusu  |   ||
   

BUGARSKA: Provera kvaliteta hrane zbog potencijalnih dvostrukih standarda

14.06.2017
U Bugarskoj je počela akcija analize hrane radi upoređivanja sa istim brendovima koji se prodaju u zapadnoevropskim zemljama, jer se pojavila sumnja u dvostruke standarde u kvalitetu.

Iz Ministarstva poljoprivrede, hrane i šumarstva saopšteno je da državna agencija za sigurnost hrane sprovodi kontrole radi uporedne analize hrane koju je proizveo isti proizvođač za bugarsko tržište i za tržišta različitih zemalja članica Evropske unije.
 


Taj potez Ministarstva je proistekao iz zabrinutosti drugih država EU da je kvalitet nekih brendova prehrambenih proizvoda različit od kvaliteta u drugim srednjoevropskim državama.

Analizom je obuhvaćen 31 uzorak proizvoda – mesa i mlečnih proizvoda, čokolade i hrane za odojčad i malu decu, kupljenih u Nemačkoj i Austriji, u tri velika trgovačka lanca koji su prisutni na evropskom tržištu.

O izboru proizvoda za testiranje odlučeno je na osnovi popularnosti i potražnje za tim proizvodima među potrošačima, objavili su iz Ministarstva.

Nazad
 




 
 
 
back to top