IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 17.10.2017 || Sinagoga gradi magacin i širi mrežu   |  U Njujorku obrok 1,2 dolara, a u Južnom Sudanu 321 dolar  |  Prijave za oktobarske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Integracije za brži rast  |  Maxi u borbi protiv raka dojke  |  Heinekenu nagrada za kvalitet   |  Aksa Kids otvorila radnju u Novom Pazaru  |  Agrana neće moći da preuzme više od 51% kompanije Sunoko  |  Prvi Mystery Shpopper Day   |  Uskoro stoti Spar u Ljubljani   |  Top tri trgovinska lanca   |  Vinag prodat za skoro dva miliona evra   |  Gomex od danas i u Vinči  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Održana Nilsen konferencija The Science Behind What’s Next  |  Rast investicija u nekretnine, dominira sektor maloprodaje  |  Pekarski proizvodi iz celog sveta na Anuga Bread and bakery  |  InStore na sajmu Brand licensing Europe  |  Otvorene prve tri Idea Organic prodavnice  |  Najveći svetski proizvođači mesa na Anugi  |   ||
   

BUGARSKA: Provera kvaliteta hrane zbog potencijalnih dvostrukih standarda

14.06.2017
U Bugarskoj je počela akcija analize hrane radi upoređivanja sa istim brendovima koji se prodaju u zapadnoevropskim zemljama, jer se pojavila sumnja u dvostruke standarde u kvalitetu.

Iz Ministarstva poljoprivrede, hrane i šumarstva saopšteno je da državna agencija za sigurnost hrane sprovodi kontrole radi uporedne analize hrane koju je proizveo isti proizvođač za bugarsko tržište i za tržišta različitih zemalja članica Evropske unije.
 


Taj potez Ministarstva je proistekao iz zabrinutosti drugih država EU da je kvalitet nekih brendova prehrambenih proizvoda različit od kvaliteta u drugim srednjoevropskim državama.

Analizom je obuhvaćen 31 uzorak proizvoda – mesa i mlečnih proizvoda, čokolade i hrane za odojčad i malu decu, kupljenih u Nemačkoj i Austriji, u tri velika trgovačka lanca koji su prisutni na evropskom tržištu.

O izboru proizvoda za testiranje odlučeno je na osnovi popularnosti i potražnje za tim proizvodima među potrošačima, objavili su iz Ministarstva.

Nazad
 


 
 
 
back to top