IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 22.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Makedonija: Ramstore planira da otvori tri marketa u 2018.

10.01.2018
Ajhan Uzun, generalni direktor Ramstora u Makedoniji, otkrio je da će glavni fokus ovog trgovca u 2018. godini da bude, najpre, Makedonija, pošto ona predstavlja vrata za ulazak na druga balkanska tržišta.
 

 
Prvo, moramo da se proširimo u Makedoniji, naročito u Skoplju. Imamo dva načina za razvoj, organski i neorganski i trudimo se da nađemo najbolju opciju, istakao je on.

U ovoj godini planiraju otvaranje tri nove radnje Ramstor. To će biti supermarketi na 500 kvadrata, format koji je najefikasniji za naše poslovanje, ali sa druge strane je realnost. Veoma je teško naći dobru lokaciju i odgovarajuću kvadraturu u zemlji. Lako je naći objekat od 200 ili 300 kvadrata, ali ne i od 500 ili 1.000. Zato se fokusiramo na male formate, objasnio je Uzun.

On je dodao da će se takmičenje sa diskonterima nastaviti, s tim što Ramstore prati cene oko 100 proizvoda svakodnevne potrošnje, kao što su mleko, hleb i šećer i prilagođava ih.


Nazad
 




 
 
 
back to top