IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 21.01.2018 || Migros ostaje lider, u online kanalu najviši skok  |  Agraru subvencije od 1. marta  |  Slabiji rezultati Carrefoura  |  Srpska fabrika stakla ponovo u stečaju  |  Belgijanci piju najviše, Srbi na 12. mestu  |  Druga hala EyeMaxx logističkog centra u funkciji od aprila  |  Plodine otvorile 81. prodajni centar  |  Delta Agrar planira ulaganja veća od 40 miliona evra   |  Na čelu Agencije za borbu protiv korupcije Dragan Sikimić  |  Moguć novi trgovinski sporazum sa Japanom   |  Lenta otvorila 89 novih objekata, širi se i na Sibir  |  Prodaja avokada će biti udvostručena u 2018.  |  Prodaja alkohola raste zahvaljujući „premijumizaciji“ u supermarketima  |  Doneta strategija o upravljanju plastičnim otpadom  |  Nudle iz Rume i u Americi i Kanadi  |  Budimku merkaju Kostić, Matijević, Kinezi, Arapi...  |  Biedronka sve jača  |  Lindt & Sprüngli ostvarila najveću prodaju u istoriji  |  Italija prva uvodi obaveznu naplatu biorazgradivih kesa  |  Nestlé prodaje proizvodnju slatkiša u SAD italijanskom Ferreru   |   ||
   

Makedonija: Ramstore planira da otvori tri marketa u 2018.

10.01.2018
Ajhan Uzun, generalni direktor Ramstora u Makedoniji, otkrio je da će glavni fokus ovog trgovca u 2018. godini da bude, najpre, Makedonija, pošto ona predstavlja vrata za ulazak na druga balkanska tržišta.
 

 
Prvo, moramo da se proširimo u Makedoniji, naročito u Skoplju. Imamo dva načina za razvoj, organski i neorganski i trudimo se da nađemo najbolju opciju, istakao je on.

U ovoj godini planiraju otvaranje tri nove radnje Ramstor. To će biti supermarketi na 500 kvadrata, format koji je najefikasniji za naše poslovanje, ali sa druge strane je realnost. Veoma je teško naći dobru lokaciju i odgovarajuću kvadraturu u zemlji. Lako je naći objekat od 200 ili 300 kvadrata, ali ne i od 500 ili 1.000. Zato se fokusiramo na male formate, objasnio je Uzun.

On je dodao da će se takmičenje sa diskonterima nastaviti, s tim što Ramstore prati cene oko 100 proizvoda svakodnevne potrošnje, kao što su mleko, hleb i šećer i prilagođava ih.


Nazad
 


 
 
 
back to top