IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 22.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Svet/Srbija: Rast prodaje Metro Cash & Carry u finansijskoj 2016/17.

14.12.2017
Nova Metro kompanija specijalizovana za veleprodaju prehrambenih proizvoda uspešno je zaokružila finansijsku godinu. Nakon razdvajanja Metro Grupe, novi Metro ostvario je održivi rast i stabilan razvoj EBIT-a u finansijskoj 2016/17 godini. Metro Cash & Carry veleprodaja koja posluje u 25 zemalja širom sveta, kao i dostava beleže rast prodaje od 3%, sa 29,9 milijardi evra po izveštajima za 2016/17. finansijsku godinu. U lokalnoj valuti prodaja je porasla za 2.3%.
 

Za Metro Cash & Carry Srbija 2017. se završava kao dobra godina, koja nam je donela stabilan rast i prodaju. Osnov razvoja poslovanja kompanije su naši ljudi, neprestano unapređenje asortimana i razvoj rešenja za podršku biznisa naših kupaca. Otvaranjem druge platforme za dostavu robe postali smo još bliži kupcima iz HoReCa sektora, a nedavno smo razgovarali sa više od 150 ugostitelja na Zlatiboru i pokazali posvećenost za unapređenje njihovog poslovanja. Uz sve ovo, u 2018. nastavljamo da razvijamo našu robnu marku čime ćemo kupcima ponuditi najveću vrednost za uložena sredstva, rekla je Kristina Johanson, generalna direktorka Metro Cash & Carry Srbija. 

U 2016/17. godini, Metro Cash & Carry je otvorio 13 novih radnji u svetu i sada posluje u 759 veleprodajnih centara u 25 zemalja, sa oko 108.000 zaposlenih radnika. Tokom finansijske godine, Metro Cash & Carry je dodatno osnažio neprestani fokus na potrebe i unapređenje poslovanja profesionalnih kupaca. Sa porastom like-for-like prodaje od 0,9% u 2016/17, kompanija je održala kvartalni rast like-for-like prodaje četiri godine za redom. Biznis segmenti – HoReCa, Trader i Multi-specialist su takođe ostvarili rast prodaje u ovom periodu. 
 
Segment dostave se razvija naročito dobro, prodaja je porasla za više od 25% u odnosu na prethodnu godinu, na više od 4,6 milijardi evra, što predstavlja 15,6% od ukupne prodaje.

Holding kompanija Metro AG ostvarila je rast prodaje za 1,6% na 37,1 milijardi evra za 2016/17, dok je u istom periodu 2015/16. godine ostvaren rast bio 36,5 milijardi evra.

Nazad
 




 
 
 
back to top