IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 16.08.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Velika Britanija: Reckitt Benckiser ispod očekivanja u prvom tromesečju 2018.

23.04.2018
Reckitt Benckiser našao se, po ostvarenim rezultatima, iza ostalih velikih proizvođača u sektoru robe široke potrošnje, a kao glavni razlozi navode se pad vrednosti brenda Scholl i niže cene.
 

Vrednost deonica kompanije pala je na najniži nivo od avgusta 2015.

Nestle, Procter & Gamble i Unilever takođe su zabeležili nizak rast cena u prvom tromesečju s obzirom da se većina kompanija u segmentu robe široke potrošnje bori sa lancima drogerija i njihovim privatnim robnim markama, kao i sa sve snažnijim kanalom Amazon.com.

Reckitt, proizvođač Durex kondoma, Lysol sredstva za dezifekciju i Mucinex tableta za prehladu je saopštio da je prodaja u prvom tromesečju 2018. porasla za 2 odsto, ispod očekivanih 2,6, odsto za dati period.

Sa druge strane, prodaja je količinski porasla za 3 odsto, uz zaključak da formirane cene imaju negativni uticaj na ostvareni rezultat (-1%), kao i da je ostvareni rezultat lošiji od onog koji su u datom periodu zabeležili konkurenti Nestle i Unilever.

Reckittov portfolio proizvoda za brigu o zdravlju, koji predstavlja 62 odsto ukupnog poslovanja, zabeležio je rast prodaje za 1 odsto, na šta se najviše odrazilo negativno poslovanje brenda Scholl - pad prodaje za 2 odsto i neuspešno lanisranje novih proizvoda.

Pozitivne brojke (+4%) ostvario je segment proizvoda za održavanje domaćinstva.

Ukupna prodaja  je dostigla 4,37 milijardi dolara.

Izvor: Reuters


Nazad
 




 
 
 
back to top