IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 24.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

JUBILEJ: Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu

25.05.2018
Prehrambena industrija ima veliku ulogu u stvaranju prehrambenih navika, i zato je važno da osluškuje i odgovara na zahteve potrošača koji danas traže proizvode sa smanjenim udelom šećera, soli, zasićenih masti i većom količinom poželjnih namirnica, kao što su vlakna, voće i povrće, vitamini i minerali. Kako bi uspela u tome, potrebna je i šira podrška ostalih kompanija, zdravstvenih institucija i javnosti, zaključak je panela o najnovijim trendovima u svetskoj prehrambenoj industriji, organizovanog u fabrici kompanije Nestlé u Surčinu.
 
 
                     Tanja Žigić, menadžer Nestlé fabrike u Surčinu
 
Fabrika u Surčinu je deo Nestlé porodice od 2011. godine i velika pažnja je od tada usmerena na njenu modernizaciju i usklađivanje sa Nestlé standardima proizvodnje, bezbednosti na radu i zaštite životne sredine. Od tada do danas, kompanija je u postrojenja i opremu, kao i razvoj proizvoda uložila više od 12,5 miliona evra. Iz fabrike je izašlo više od 55.000 tona proizvoda, a u njoj je kreirano 2.100 recepata u okviru kulinarskog, konditorskog i portfolija napitaka. Fabrika u Surčinu trenutno, osim što visokokvalitetnim proizvodima opslužuje 22 miliona ljudi iz regiona Adriatic, izvozi na tržišta Austrije, Nemačke i baltičkih zemalja, s planovima za dalje širenje izvoza, a trenutno se 50 odsto ukupne proizvodnje fabrike izvozi u region i šire, istakla je Tanja Žigić, menadžer Nestlé fabrike u Surčinu.

Fabrika trenutno većinskim delom proizvodi artikle iz Nestlé kulinarskog asortimana – Thomy majoneze, Maggi i C supe, Začin C, i u potpunosti je prilagođena da prati Nestlé u nastojanjima da kreira zdravije i ukusnije proizvode. Jedna od javnih obaveza kompanije je i da do 2020. godine celokupan kulinarski asortiman uskladi sa konceptom „Jednostavno dobro", koji podrazumeva da proizvodi sadrže samo jednostavne sastojke koje potrošači prepoznaju i vole, poput onih koje mogu da nađu u svom kuhinjskom ormariću.

Nastavljamo s unapređenjem Nestlé kulinarskog asortimana supa i majoneza. Naš cilj je da unapredimo čitav kulinarski asortiman do 2020. godine tako što uklanjamo sastojke koji su potrošačima nedovoljno poznati i zamenjujemo ih onim koje mogu da pronađu u svojim kuhinjama, koje znaju i vole. Do sada smo renovirali 80 odsto asortimana dostupnog u regionu i obavezali se da će do 2020. godine svi naši Maggi i C proizvodi, pored smanjenja udela soli, šećera i zasićenih masnih kiselina, biti bez veštačkih boja, a sa povećanom količinom celih žitarica, povrća, mahunarki i semenki. Na taj način želimo da pružimo inspiraciju potrošačima za ukusnija i zdravija jela,
rekla je Renata Matusinović, izvršni direktor divizije Hrana za jugoistočnu Evropu kompanije Nestlé.

Osim renoviranja proizvoda, kompanija Nestlé doprinosi i razvoju lokalne zajednice kroz saradnje sa stručnom zajednicom, partnerima, a sve kako bi edukovala potrošače o pravilnoj ishrani.
 

                     Jana Mihailova, regionalni direktor za tržišta jugoistočne Evrope kompanije Nestlé
 
Kada je reč o tome šta Nestlé radi u lokalnoj zajednici, s ponosom možemo reći da u saradnji sa Savezom za školski sport već sedam godina sprovodimo program "Zdravo Rastimo", u okviru kog je više od 25.000 đaka sedmih razreda u Srbiji učilo o značaju pravilne ishrane i redovne fizičke aktivnosti. Dodatno, pomažemo lokalnim zajednicama kroz zapošljavanje i osposobljavanje mladih do 30 godina za tržište rada. U poslednje tri godine u regionu smo zaposlili 117 mladih. Redovno radimo sa zdravstvenim radnicima iz regiona, njih 7.500 prosečno godišnje, s kojim delimo najnovija naučna saznanja kada je reč o ishrani, rekla je Jana Mihailova, regionalni direktor za tržišta jugoistočne Evrope kompanije Nestlé.

Petar Veselinov, direktor prodaje i nabavke kompanije Geneza, glavnog lokalnog snabdevača sušenog povrća i začina fabrike Surčin za kulinarski asortiman, izjavio je kako sa 20 odsto svoje ukupne proizvodnje snabdevaju fabriku svojim proizvodima.

Na panelu su učestvovale i Nevena Obradović, prehrambeni tehnolog fabrike Surčin, koja je istakla kako je za kreiranje novog proizvoda potrebno od sedam meseci do jedne godine, kao i Koraljka Novina Brkić, Nestlé nutricionista, koja se osvrnula na budućnost hrane.

S najvećom naučno-istraživačkom mrežom u prehrambenoj industriji, kompanija Nestlé ima ekspertizu o hrani i nastaviće i dalje da stvara proizvode koji odgovaraju na želje i preferencije potrošača, a sve kako bi doprinela da oni budu srećniji i zdraviji,
poručili su predstavnici kompanije.







Nazad
 




 
 
 
back to top