IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 18.08.2017 || Izašao je avgustovski dvobroj InStore magazina!  |  Zdravstveno ispravna piva i sokovi na našem tržištu  |   Blagi rast maloprodaje   |   "Tihi sat" u supermarketima za osobe sa autizmom  |  Slabija prva polovina godine za Carlsberg  |  Tonnies možda i u Sečnju  |  Sberbanka pleni Agrokorovu imovinu   |  Lidl ubrzava ekspanziju   |  Carrefour otvara nove formate  |  Kineska ponuda za Esselungu  |  Lav nagrađuje posetioce Beer Festa  |  Sinoć počeo 15. Beer Fest   |  Nelt otvorio merčendajzing školu  |  Apatinska donirala alkometre policiji   |  Todorić sprema tužbu protiv hrvatske vlade  |  Uspešna godina za pivaru Innis & Gunn  |  Proizvođači ne odustaju od duplih aršina  |  PL će nastaviti da raste  |  Drugi Žito market u Bitolju  |  Spar planira širenje mreže   |   ||
   

TRADICIJA: Sedmi put “Dan Odgovornosti” Pernod Ricarda

16.06.2017
Od 2011 godine, Pernod Ricard svake godine sve više i više učvršćuje značaj i domet svoje posvećenosti Održivosti i Odgovornosti (Sustainability & Responsibility), objedinjenih u "Danu odgovornosti" (Responsib’All Day). Ni 2017. godina nije izuzetak jer je Grupa 1. juna sedmi put za redom obeležila ovaj događaj tako što je njenih 18.500 zaposlenih provelo ovaj dan bez uobičajenih radnih obaveza, a u cilju pružanja podrške lokalnim zajednicama kroz više od 100 inicijativa širom sveta. Zaposleni u Pernod Ricard Srbija učestvovali su u renoviranju dela Fakulteta Dramskih Umetnosti.
 
 
Tog dana, 87 kompanija u okviru Grupacije Pernod Ricarda je ostavilo po strani svoja dnevna zaduženja, kako bi osmislili način da "žive bolje” u zajednici koja ih okružuje. Od Pariza, preko Njujorka, do Sidneja, svi zaposleni će se uključiti u aktivnosti koje će doprineti i biti od koristi njihovim lokalnim zajednicama, što je jedan od stubova našeg modela Održivosti i Odgovornosti. 

Odgovornost i izgradnja održivog poslovanja su oduvek bili nerazdvojiv deo DNK Pernod Ricarda, sa zaposlenima kao zaštitnicima i čuvarima nasleđa izvanrednih brendova. Zaposleni su najbolji ambasadori posvećenosti Grupe životnoj sredini i zajednicama širom sveta u kojima posluje. Kao "Créateurs de Convivialité” (kreatori druženja) – što je i korporativni potpis Pernod Ricard grupe – oni promovišu umetnost deljenja i otvorenost ka drugima, jer uspeh ima značaj jedino ako doprinosi zajednici koja nas okružuje. Ovo se može sažeti u sledeći moto: "Hajde da živimo zajedno, bolje”, objašnjavaju iz ove kompanije. 

Alexandre Ricard, Predsedavajući i Izvršni Direktor Pernod Ricarda, je rekao: Ponosan sam svakog dana na naših 18.500 zaposlenih, ali sam još više ponosan na Dan Odgovornosti kada ceo svoj radni dan posvećuju lokalnoj zajednici. Osnivači svih naših brendova bili su stubovi svojih zajednica i zaista im odajemo počast time što smo nakon 200, 300 godina i dalje posvećeni tome da doprinesemo okruženju i pomognemo ljudima oko nas. Svrha Convivialité je u deljenju i boljem zajedničkom životu sa drugima: održivi uspeh ne može da postoji bez doprinosa svim uključenim stranama.

Oslanjajući se na ove vrednosti i želju za boljim životom u zajednici, zaposleni u Pernod Ricard Srbija učestvovali su u renoviranju dela Fakulteta Dramskih Umetnosti kako bi studentima obezbedili udobniji i lepši prostor za rad i druženje. 

Povodom Dana Odgovornosti, zaposleni u Pernod Ricardu su takođe donirali i deo tehničke opreme za bioskop na otvorenom koji će i studentima i široj javnosti pružiti mogućnost da uživaju u retkim filmovima pod vedrim nebom. Imajući u vidu povezanost Jameson brenda i filmske umetnosti još od 1998, zvanice su na koktelu mogle da isprobaju različita Jameson pića. Još više od crvenog tepiha, svetla bioskopske sale i kokica, Jameson podržava ljudske priče koje se provlače kroz film, i ponosno pomaže novim autorima u nastojanjima da se njihov glas čuje.
 

INICIJATIVE
Kompanije u okviru Pernod Ricard širom sveta su organizovale više od 103 uzbudljive i originalne inicijative koje će podržati njihove lokalne zajednice. Neke od njih su: 

Izgradnja 80 košnica u Parizu, u cilju povećanja gradske proizvodnje meda za  5 do 10% u toku naredne 3 godine, čuvajući na taj način bogatstvo biljnog i životinjskog sveta. 400 zaposlenih u Pernod Ricard centrali i EMEA (Europe, Middle East i Africa) će kao nagradu uživati u štanglicama meda
Pomoć u renoviranju stambenog kompleksa za odrasle sa mentalnim i fizičkim invaliditetima u Dablinu kako bi učinili to mesto pristupačnijim, uključujući i ograđene baštice na kojima će stanovici naučiti da uzgajaju povrće uz pomoć radnika iz  Irish Destillers
Čišćenje i restauracija područja zahvaćenog zemljotresom 2016. u okolini proizvodnih mesta i vinograda Pernod Ricard Winemakers-a na Novom Zelandu
Povećanje svesti o odgovornoj konzumaciji vode u Maputo-u u okviru ekološke šetnje sa Pernod Ricard Mozambik-om, najnovijom članom Grupe, donirajući 14 EUR za izgradnju bunara za svaki pređeni stoti korak zaposlenog 
Mnogo drugih inicijativa širom sveta možete videti na www.rd17.pernod-ricard.com  


Anketa
Prema internoj anketi 18 500 zaposlenih, koju je sprovela nezavisna firma Towers Watson, 95% zaposlenih u Pernod Ricardu je ponosno što je deo ove kompanije, a 93% je reklo da u potpunosti podržavaju vrednosti Grupe, a 90% ispitanih smatra da je njihova kompanija društveno odgovoran akter u okviru zajednice. 

 
 
Ključne činjenice u vezi sa Pernod Ricard Dan Odgovornosti:
Sedma godina Dana Odgovornosti
18 500 posvećenih zaposlenih
87 uključenih kompanija u okviru Grupe 
103 inicijative sa 100 lokalnih zajednica širom sveta kojima će koristiti podrška Pernod Ricard-a
Pernod Ricard zaposleni posvetiće 150 000 sati ove godine za promovisanje naše  Održivosti & Odgovornosti, tokom Dana Odgovornosti 2017 – od prve godine održavanja, posvećeno je više od 1.000.000 sati


Nazad
 
 
 
 
back to top