IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 19.09.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

POSLOVANJE: Srpski pivari formirali Odbor za pritužbe

22.03.2018
Udruženje pivara Srbije formiralo je Odbor za pritužbe za slučajeve povrede Kodeksa odgovornih komercijalnih komunikacija.
 
 
                     Članovi Odbora za pritužbe
 
Kako je saopšteno, cilj formiranja Odbora je da se obezbedi mehanizam za samoregulisanje komercijalnih aktivnosti članica Udruženja pivara Srbije. Odbor za pritužbe se sastoji od tri člana, Olivere Kovačević, novinara i urednika RTS-a, Vladimira Čeha, osnivača Instituta za istoriju oglašavanja i Aleksandra Kovačevića, advokata iz kancelarije Kovačević Kolešan.

Rebeka Božović, izvršni menadžer Udruženja pivara Srbije, ovim povodom je podsetila da je pivo omiljeno piće koje se vekovima proizvodi i da je sastavni deo društva i kultura svugde. Činjenica da pivo sadrži alkohol naglašava potrebu za posebnom društvenom odgovornošću prilikom naših komercijalnih komunikacija. Zbog toga su članice Udruženja pivara Srbije koje konstantno rade na unapređenju održivog poslovanja, utvrdile Kodeks, a danas sa radom počinje i Odbor za pritužbe, kojim želimo da uspostavimo mehanizme za njegovu primenu, istakla je ona.

Odbor obezbeđuje da se pritužbe na oglasne poruke od strane potrošača, konkurenata i drugih zainteresovanih lica rešavaju na nepristrasan i pravičan način i u skladu sa odredbama Kodeksa. Pritužbe se šalju poštom ili se lično predaju na adresu sedišta Udruženja, Deligradska 18, Beograd, sa naznakom da su upućene Odboru za pritužbe.

Više informacija na www.pivaresrbije.rs

O Kodeksu odgovornih komercijalnih komunikacija

Kako bi zaštitili svoj ugled, interese i komercijalne slobode, srpski pivari su utvrdili tekst Kodeksa kojim se obavezuju, bez izuzetka, na odgovorno i svesno ophođenje prema pivu, kao piću sa sadržajem alkohola. Kodeksom se određuju smernice za sve komercijalne aktivnosti, kako pivara tako i aktivnosti koje uključuju saradnju sa partnerima i trećim licima, a sve sa ciljem da se obezbedi plasiranje i promovisanje pivskih brendova na odgovoran način.




Nazad
 




 
 
 
back to top