IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 18.01.2018 || Delta Agrar planira ulaganja veća od 40 miliona evra   |  Na čelu Agencije za borbu protiv korupcije Dragan Sikimić  |  Moguć novi trgovinski sporazum sa Japanom   |  Lenta otvorila 89 novih objekata, širi se i na Sibir  |  Prodaja avokada će biti udvostručena u 2018.  |  Prodaja alkohola raste zahvaljujući „premijumizaciji“ u supermarketima  |  Doneta strategija o upravljanju plastičnim otpadom  |  Nudle iz Rume i u Americi i Kanadi  |  Budimku merkaju Kostić, Matijević, Kinezi, Arapi...  |  Biedronka sve jača  |  Lindt & Sprüngli ostvarila najveću prodaju u istoriji  |  Italija prva uvodi obaveznu naplatu biorazgradivih kesa  |  Nestlé prodaje proizvodnju slatkiša u SAD italijanskom Ferreru   |  Bivoda planira izvoz na tržišta Makedonije i Grčke  |  Trivit preuzeo postrojenja pekare Alimpije   |  Poziv proizvođačima piva  |  Pernod Ricard dodelio glavnu nagradu  |  Sud priznao oko pet milijardi evra potraživanja poverilaca Agrokora  |  Velika promocija novog Coca-Cola proizvoda  |  Gomex planira otvaranje 30 novih prodavnica   |   ||
   

AKCIJA: Štark Deda Mraz u domovima potrošačima

15.12.2017
Soko Štark se pobrinuo da Deda Mraz stigne u porodice, u želji da se zahvali svim svojim vernim potrošačima, a ponajviše najmlađima.
 

 
Sve tate i mame, deke i bake, rođaci i prijatelji, biće u mogućnosti da obraduju svoje mališane i zakažu dolazak Štar Deda Mraza u njihove domove.

Počevši od 15.12.2017. pa sve do 30.12.2017. svi potrošači koji u bilo kojoj od 12 Štark maloprodajnih objekata kupe proizvode u vrednosti od 1500 dinara i više, dobiće priliku da zakažu dolazak Štark Deda Mraza u dom njihovih najmlađih. Kompanija Štark se potrudila da zadrži čaroliju praznika što duže dovodeći Deda Mraza u Vaš dom
, poručili su iz kompanije.
 
I ove godine kompanija Soko Štark se pobrinula da paketiće dobiju ustanove za decu i svojim proizvodima im bar malo ulepšala predstojeće praznike. Svake godine kompanija želi da obraduje što veći broj dece i da im praznike učini slađim.




Nazad
 

 
 
 
back to top