IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 18.09.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

AKCIJA: Štark Deda Mraz u domovima potrošačima

15.12.2017
Soko Štark se pobrinuo da Deda Mraz stigne u porodice, u želji da se zahvali svim svojim vernim potrošačima, a ponajviše najmlađima.
 

 
Sve tate i mame, deke i bake, rođaci i prijatelji, biće u mogućnosti da obraduju svoje mališane i zakažu dolazak Štar Deda Mraza u njihove domove.

Počevši od 15.12.2017. pa sve do 30.12.2017. svi potrošači koji u bilo kojoj od 12 Štark maloprodajnih objekata kupe proizvode u vrednosti od 1500 dinara i više, dobiće priliku da zakažu dolazak Štark Deda Mraza u dom njihovih najmlađih. Kompanija Štark se potrudila da zadrži čaroliju praznika što duže dovodeći Deda Mraza u Vaš dom
, poručili su iz kompanije.
 
I ove godine kompanija Soko Štark se pobrinula da paketiće dobiju ustanove za decu i svojim proizvodima im bar malo ulepšala predstojeće praznike. Svake godine kompanija želi da obraduje što veći broj dece i da im praznike učini slađim.




Nazad
 

 
 
 
back to top