IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Beko proširuje svoje poslovne operacije  |  Značajan nastup kompanije MK Group na Novosadskom sajmu   |  dm donirao sredstva Centru za nuklearnu medicinu KCS  |  Nova komunikaciona platforma vode Jana  |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |   ||
   

Velika Britanija: Tesco ima u planu novi diskontni lanac

12.02.2018
Britanski trgovački lanac Tesco ima u planu otvaranje novog diskontnog formata, u pokušaju da parira konkurentima Aldiju i Lidlu.

Prema pisanju Sunday Times-a, Tesco radi na razvoju novog ritejl brenda sa konsultantskom kućom Boston Consulting Group u nameri da konkurentnim cenama stane rame uz rame sa nemačkim diskonterima.

Isti izvor navodi da je trgovac od nekih proizvođača privatne robne marke tražio da potpišu ugovor o poverljivosti pre ulaska u projekat, koji će u ponudi imati ograničen broj kategorija i vrsta proizvoda u odnosu na standardnu Tescovu ponudu.

Nanovije brojke o tržišnom udelu, koje je objavio Kantar Worldpanel, pokazuju da je Tesco i dalje najveći trgovački lanac u zemlji, sa 27,8% tržišnog udela, dok su nemački diskonteri najbrže rastući rivali.

U poslednjem tromesečju, Lidl i Aldi izvestili su o rastu od 16,5%, odnosno 16,2%, i dostigli kombinovani tržišni udeo od 11,9%.

Tesco je pre izvesnog vremena započeo reorganizaciju poslovanja na domaćem i međunarodnim tržištima.


Nazad
 




 
 
 
back to top