IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 16.08.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Velika Britanija: Tesco ima u planu novi diskontni lanac

12.02.2018
Britanski trgovački lanac Tesco ima u planu otvaranje novog diskontnog formata, u pokušaju da parira konkurentima Aldiju i Lidlu.

Prema pisanju Sunday Times-a, Tesco radi na razvoju novog ritejl brenda sa konsultantskom kućom Boston Consulting Group u nameri da konkurentnim cenama stane rame uz rame sa nemačkim diskonterima.

Isti izvor navodi da je trgovac od nekih proizvođača privatne robne marke tražio da potpišu ugovor o poverljivosti pre ulaska u projekat, koji će u ponudi imati ograničen broj kategorija i vrsta proizvoda u odnosu na standardnu Tescovu ponudu.

Nanovije brojke o tržišnom udelu, koje je objavio Kantar Worldpanel, pokazuju da je Tesco i dalje najveći trgovački lanac u zemlji, sa 27,8% tržišnog udela, dok su nemački diskonteri najbrže rastući rivali.

U poslednjem tromesečju, Lidl i Aldi izvestili su o rastu od 16,5%, odnosno 16,2%, i dostigli kombinovani tržišni udeo od 11,9%.

Tesco je pre izvesnog vremena započeo reorganizaciju poslovanja na domaćem i međunarodnim tržištima.


Nazad
 




 
 
 
back to top