IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 21.01.2018 || Migros ostaje lider, u online kanalu najviši skok  |  Agraru subvencije od 1. marta  |  Slabiji rezultati Carrefoura  |  Srpska fabrika stakla ponovo u stečaju  |  Belgijanci piju najviše, Srbi na 12. mestu  |  Druga hala EyeMaxx logističkog centra u funkciji od aprila  |  Plodine otvorile 81. prodajni centar  |  Delta Agrar planira ulaganja veća od 40 miliona evra   |  Na čelu Agencije za borbu protiv korupcije Dragan Sikimić  |  Moguć novi trgovinski sporazum sa Japanom   |  Lenta otvorila 89 novih objekata, širi se i na Sibir  |  Prodaja avokada će biti udvostručena u 2018.  |  Prodaja alkohola raste zahvaljujući „premijumizaciji“ u supermarketima  |  Doneta strategija o upravljanju plastičnim otpadom  |  Nudle iz Rume i u Americi i Kanadi  |  Budimku merkaju Kostić, Matijević, Kinezi, Arapi...  |  Biedronka sve jača  |  Lindt & Sprüngli ostvarila najveću prodaju u istoriji  |  Italija prva uvodi obaveznu naplatu biorazgradivih kesa  |  Nestlé prodaje proizvodnju slatkiša u SAD italijanskom Ferreru   |   ||
   

Velika Britanija: Tesco objavio najbrži rast prodaje od juna

11.01.2018
Tesco je objavio najbrži rast svoje prodaje od juna 2017. godine. Naime, prodaja je u 12 nedelja do 31. decembra, porasla za 3,1%, prema podacima Kantar Worldpanela o tržišnom udelu u Velikoj Britaniji.
 
 
 
Trgovac, čiji tržišni udeo iznosi 28 odsto, ojačao je povećanjem prodaje standardnih Tesco-vih privatnih robnih marki od 6,4 odsto, u tom periodu razdoblju, a porftolio njegovih convenience trgovina takođe je profitirao zahvaljujući produženom radnom vremenu na Badnji dan, koji je padao u nedjelju.

Ipak, tržišni udio Tesco-a je za 20 procentnih poena niži nego u isto vreme prošle godine, kad je iznosio 28,2 odsto.

Izvor: www.esmmagazine.com

Nazad
 


 
 
 
back to top