IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 24.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Velika Britanija: Tesco objavio najbrži rast prodaje od juna

11.01.2018
Tesco je objavio najbrži rast svoje prodaje od juna 2017. godine. Naime, prodaja je u 12 nedelja do 31. decembra, porasla za 3,1%, prema podacima Kantar Worldpanela o tržišnom udelu u Velikoj Britaniji.
 
 
 
Trgovac, čiji tržišni udeo iznosi 28 odsto, ojačao je povećanjem prodaje standardnih Tesco-vih privatnih robnih marki od 6,4 odsto, u tom periodu razdoblju, a porftolio njegovih convenience trgovina takođe je profitirao zahvaljujući produženom radnom vremenu na Badnji dan, koji je padao u nedjelju.

Ipak, tržišni udio Tesco-a je za 20 procentnih poena niži nego u isto vreme prošle godine, kad je iznosio 28,2 odsto.

Izvor: www.esmmagazine.com

Nazad
 




 
 
 
back to top