IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 24.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Hrvatska: Tina Puhalo Grladinović novi direktor kompanije K pivovari

11.01.2018
Tina Puhalo Grladinović, dugogodišnji rukovodilac korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare, od 1. februara 2018. godine preuzeće poziciju direktora kompanije K pivovari, koja je kompanija-ćerka Zagrebačke pivovare.
 

 
Kako je saopšteno iz kompanije, prelaskom iz sektora komunikacija na rukovodeće mesto kompanije K pivovari, Tina će biti odgovorna za upravljanje poslovanjem kultne pivnice Pivane i nedavno izgrađene mikropivovare Grif, koja proizvodi nepasterizovane i nefiltrirane vrste specijalnih piva.

Ovo imenovanje veliko je priznanje mom radu u Zagrebačkoj pivovari, gde sam tokom svoje gotovo četrnaestogodišnje karijere ustanovila funkciju korporativnih komunikacija. Zahvalna sam što mi je Zagrebačka pivovara dala brojne prilike za lični rast i razvoj, i kao tržišni lider omogućila sprovođenje komunikacijskih projekata i platformi koji su unapredili i odnose s javnošću i našu industriju, istakla je Grladinović.
 
Ona se Zagrebačkoj pivovari pridružila 2004. godine na poziciji rukovodioca korporativnih komunikacija. Godine 2014. postaje odgovorna i za tržište BiH. U višegodišnjem radu stekla je bogato iskustvo iz područja upravljanja korporativnim komunikacijama, brend PR-a i odnosa s deonicima važnim za sektor pivarstva. S obzirom na međunarodnu poziciju Zagrebačke pivovare, kao deo Molson Coors grupacije, 3. vodeće industrije piva u svetu, Tina je takođe rukovodila projektima na evropskom nivou, pratila trendove i razmenjivala iskustva sa stručnjacima iz industrije i izvan Hrvatske.

Nazad
 




 
 
 
back to top