IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 21.01.2018 || Migros ostaje lider, u online kanalu najviši skok  |  Agraru subvencije od 1. marta  |  Slabiji rezultati Carrefoura  |  Srpska fabrika stakla ponovo u stečaju  |  Belgijanci piju najviše, Srbi na 12. mestu  |  Druga hala EyeMaxx logističkog centra u funkciji od aprila  |  Plodine otvorile 81. prodajni centar  |  Delta Agrar planira ulaganja veća od 40 miliona evra   |  Na čelu Agencije za borbu protiv korupcije Dragan Sikimić  |  Moguć novi trgovinski sporazum sa Japanom   |  Lenta otvorila 89 novih objekata, širi se i na Sibir  |  Prodaja avokada će biti udvostručena u 2018.  |  Prodaja alkohola raste zahvaljujući „premijumizaciji“ u supermarketima  |  Doneta strategija o upravljanju plastičnim otpadom  |  Nudle iz Rume i u Americi i Kanadi  |  Budimku merkaju Kostić, Matijević, Kinezi, Arapi...  |  Biedronka sve jača  |  Lindt & Sprüngli ostvarila najveću prodaju u istoriji  |  Italija prva uvodi obaveznu naplatu biorazgradivih kesa  |  Nestlé prodaje proizvodnju slatkiša u SAD italijanskom Ferreru   |   ||
   

Hrvatska: Tina Puhalo Grladinović novi direktor kompanije K pivovari

11.01.2018
Tina Puhalo Grladinović, dugogodišnji rukovodilac korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare, od 1. februara 2018. godine preuzeće poziciju direktora kompanije K pivovari, koja je kompanija-ćerka Zagrebačke pivovare.
 

 
Kako je saopšteno iz kompanije, prelaskom iz sektora komunikacija na rukovodeće mesto kompanije K pivovari, Tina će biti odgovorna za upravljanje poslovanjem kultne pivnice Pivane i nedavno izgrađene mikropivovare Grif, koja proizvodi nepasterizovane i nefiltrirane vrste specijalnih piva.

Ovo imenovanje veliko je priznanje mom radu u Zagrebačkoj pivovari, gde sam tokom svoje gotovo četrnaestogodišnje karijere ustanovila funkciju korporativnih komunikacija. Zahvalna sam što mi je Zagrebačka pivovara dala brojne prilike za lični rast i razvoj, i kao tržišni lider omogućila sprovođenje komunikacijskih projekata i platformi koji su unapredili i odnose s javnošću i našu industriju, istakla je Grladinović.
 
Ona se Zagrebačkoj pivovari pridružila 2004. godine na poziciji rukovodioca korporativnih komunikacija. Godine 2014. postaje odgovorna i za tržište BiH. U višegodišnjem radu stekla je bogato iskustvo iz područja upravljanja korporativnim komunikacijama, brend PR-a i odnosa s deonicima važnim za sektor pivarstva. S obzirom na međunarodnu poziciju Zagrebačke pivovare, kao deo Molson Coors grupacije, 3. vodeće industrije piva u svetu, Tina je takođe rukovodila projektima na evropskom nivou, pratila trendove i razmenjivala iskustva sa stručnjacima iz industrije i izvan Hrvatske.

Nazad
 


 
 
 
back to top