IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Beko proširuje svoje poslovne operacije  |  Značajan nastup kompanije MK Group na Novosadskom sajmu   |  dm donirao sredstva Centru za nuklearnu medicinu KCS  |  Nova komunikaciona platforma vode Jana  |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |   ||
   

NAGRADA: Tri priznanja za New Moment PR

17.05.2018
New Moment PR agencija dobila je tri priznanja na ovogodišnjoj dodeli nagrada Društva Srbije za odnose sa javnošću koja je održana sinoć, u hotelu Hilton u Beogradu.
 

 
New Moment PR dobio je PRiznanje za projekat Erdem x H&M u kategoriji Brand PR, kao i za projekat Tuborg Open u kategoriji Najbolje impelmentirana internacionalna kampanja, saopšteno je iz agencije.

Zbog svoje izuzetnosti, specijalnu nagradu stručnog žirija dobio je projekat "Jedna knjiga za mir”.
 
Projekat „Jedna knjiga za mir” nastao je u saradnji agencija New Moment i Y&R Dubai, a osmišljen je za Međureligijsko vijeće u Bosni i Hercegovini, sa ciljem da se sruše verske predrasude i podigne svest o važnosti međusobnog razumevanja i međureligijskog dijaloga. „Jedna knjiga za mir" okuplja učenja iz svetih knjiga Biblije i Kurana, pokazujući uporednim predstavljanjem stihova koliko su verska učenja tih knjiga, zapravo, slična. Svrha ove knjige je da, pokazivanjem sličnosti koje postoje između dve religije, oživi dijalog između religija, podstakne razgovor između običnih ljudi i doprinese uspostavljanju mira.

Ova jedinstvena knjiga donela je agenciji New Moment mnoge regionalne i internacionalne nagrade, među kojima su i pet lavova osvojenih na najvećem festivalu kreativnosti - Cannes lions, nagradu za najbolju svetsku PR kampanju u kategoriji Not for profit koju dodeljuje ICCO, zlato u kategoriji Print&Publishing na festivalu Eurobest, srebro u kategoriji Dizajn, kao i bronzu u kategoriji Direct na prestižnom takmičenju Epica Awards, dva zlata priznanja u kategorijama Best new media i Best PR strategy na Sempl Media Trends Konferenciji u Portorožu, nagradu za najbolji projekat na BalCannes reviji održanoj u sklopu desetog Weekend Media Festivalu u Rovinju, zlatno priznanje u kategoriji Dizajn i srebrno priznanje u kategoriji Direct na festivalu Golden Drum, zlatna priznanja u kategorijama Promocija srpske kreativnosti, PR, Online, Integrisana komunikacija, Direct i CSR, kao i srebrne medalje u kategorijama Print i Kreativna upotreba medija na takmičenju UEPS.

Projekat "Jedna knjiga za mir” trenutno se nalazi u finalu za Golden SABRE awards u kategoriji Multikultiralni marketing, čiji se rezultati biti saopšteni 23. maja.



Nazad
 




 
 
 
back to top