IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 24.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

TRGOVCI: Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program

18.05.2018
Među više od 250 prijavljenih kandidata, odabrano je 13 studenata Ekonomskog, Saobraćajnog i Poljoprivrednog fakulteta, Fakulteta organizacionih nauka i Visoke škole strukovnih studija za informacione tehnologije ITS ComTrade, koji će dobiti priliku da svoja znanja usavršavaju u okviru programa „Generacija 2018ˮ, koji organizuje kompanija Mercator-S.
 
 
                     Entoni Sošić, generalni direktor kompanije Mercator-S
 
Ovom prilikom prisutnima su se obratili profesori sa ovih fakulteta, kao i generalni direktor kompanije Mercator-S, koji su zajednički istakli značaj praktičnog obrazovanja i ukazali na njegovu važnost u trenutku kada studenti izlaze iz školskih klupa.
 
Razvoj karijere nakon školovanja je nešto što je danas privilegija. Učiti o trgovini na sistematičan način i početi od baze onoga što su najsofisticiraniji elementi trgovine i što predstavlja ozbiljnu školu je ono što će studenti dobiti u ovom programu, rekao je Zoran Bogetić, profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu, i dodao: Ovo je ozbiljan poslovni sistem i dobar start za ulazak u neke više, menadžerske slojeve.

O značaju povezivanja Akademske zajednice i privrede, govorili su i Katarina Šmakić, šef Službe za međunarodnu saradnju Poljoprivrednog fakulteta u Beogradu, Milorad Kilibarda, profesor Saobraćajnog fakulteta, Bojan Ristić, direktor visoke škole strukovnih studija za informacione tehnologije, ITS ComTrade.
 
 
                      Zoran Bogetić, profesor Ekonomskog fakulteta u Beogradu
 
Uoči dodele ugovora o stručnom usavršavanju, prisutnima se obratio Entoni Sošić, generalni direktor kompanije Mercator-S:
 
Saradnja akademske zajednice i privrede je ključ za održivost celokupne privrede u Srbiji, ako ne i svih zemalja u Evropi. Mi smo odlučili da budemo ti koji će utkati sve vrednosti u mlade ljude i da od tih mladih ljudi tražimo za uzvrat ono što oni imaju, a to je strast, želja i volja da budu uspešni.

Mercator-S, kao društveno odgovorna kompanija, godinama unazad sprovodi programe stručnog usavršavanja za mlade. Studenti koji su deo programa Generacija 2018 svoja znanja će usavršavati u područjima marketinga, tradinga, veleprodaje, logistike, finansija i IT. Pored velikog broja fakulteta, kompanija sarađuje i sa više od 35 srednjih škola odakle je više od 400 đaka svake godine uključeno u programe dualnog obrazovanja i stručne prakse.


Nazad
 




 
 
 
back to top