IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 25.02.2018 || Prijave za februarske i martovske radionice su u toku - požurite, broj mesta je ograničen!  |  Pridružite nam se na najvećem hotelskom događaju u Srbiji!  |  Izašao je februarski dvobroj InStore magazina!  |  Više od 175 miliona Evropljana spremno da plaća nosivim uređajima   |  Održana XI godišnja Skupština SAM  |  Spar izvestio o "snažnoj ekspanziji" i rastu prodaje u 2017.  |  Lidl otvara veliki razvojni centar za digitalno poslovanje u Bukureštu  |  Henkel dostigao novi rekordni rast prodaje i prihoda  |  Predsednik Uprave Metroa u poseti hrvatskim kolegama  |  P&G predstavio Ariel 3 u 1 kapsule   |  Povrće iz Leskovca stiže i na evropske trpeze   |  Marbo četvrti put dobitnik priznanja Top Employers  |  Nova proizvodna linija u fabrici nudli u Rumi  |  Vital dodelio 21. književnu nagradu "Zlatni suncokret"  |  DIA ostvarila prodaju u visini 10 milijardi evra  |  Majid Al Futtaim otvara još 100 objekata Carrefoura  |  Heineken predstavio bezalkoholno pivo  |  Kako GDPR čuva sajber ličnost – na DIDS 2018  |  Koliko su više cene hrane povisile inflaciju?  |  Podravka učestvovala u pripremi najduže kobasice na svetu   |   ||
   

Italija: Tržište flaširane vode vredno 2,8 milijardi evra

14.02.2018
Ukupni prihodi na tržištu flaširane vode u Italiji dostigli su vrednost od 2,8 milijardi evra, što predstavlja rast za 1% u odnosu na 2016. godinu.
 

Prema podacima agencije Bevitalia, na tržištu Italije posluje 135 punionica vode koje plasiraju 255 brendova.

Ukupna proizvodnja dostigla je 14 milijardi evra (skok sa 13,8 milijardi litara u 2016.), od kojih je 12,65 milijardi litara popijeno u Italiji, a ostatak u izvozu.

Sa izvozom vrednim 480 miliona evra, Italija je drugi po veličini svetski izvoznik vode, odmah iza Francuske (izvozna vrednost 600 miliona evra), koja je poznata po brendovima Evian (Danone) i Perrier (Nestlé).

Prirodna mineralna voda predstavlja 68% ukupne flaširane vode konzumirane u Italiji, dok je 18% gazirana voda.

Najveći deo prodaje (69%) ostvaren je u hipermarketima, supermarketima i diskontnim radnjama, a slede tradicionalne radnje (10%) i HoReCa kanal (21%).

U pogledu pakovanja, vodom se najviše pune velike PET boce (81%), a slede staklene flaše (17%) i druge vrste ambalaže (2%).

Tržišni lideri

Osam vodećih proizvođača (Sanpellegrino Nestlé Waters, San Benedetto, Fonti di Vinadio, Gruppo Norda, Lete, Ferrarelle, Cogedi i Spumador) drži većinski tržišni udeo (73.5%), sa ukupnom količinom od 10,29 milijardi litara godišnje.

Grupa Sanpellegrino potvrdila je svoju lidersku poziciju sa ostvarenim prihodom od 895 miliona evra i tržišnim udelom od 18.6%. Tokom poslednjih nekoliko godina, kompanija je zaokružila strategiju regionalnog dezinvestiranja poslovanja, stavljajući fokus na nacionalne i međunarodne brendove, uključujući brendove San Pellegrino, Acqua Panna, Levissima i Nestlé Vera.

San Benedetto nalazi se na drugom mestu sa 592 miliona evra prihoda i tržišnim udelom od 17,1%. Punionica je nastavila sa teritorijalnim širenjem i u ovom trenutke poseduje šest proizvodnih pogona za brendove San Benedetto, Guizza, Acqua di Nepi, Cutulo Rionero, Pura da Roccia i Antica Fonte da Salute brands.

Treća po veličini kompanija Fonti di Vinadio ujedno je i najbrže rastuća, sa ostvarenim godišnjim prihodom od 300 miliona evra.  

Iz Asocijacije industrije mineralne vode, Mineracqua, kažu da prosečna godišnja potrošnja vode u Italiji iznosi 20 litara po glavi stanovnika i da prostor za dalji rast postoji.

Izvor: esmmagazine.com


Nazad
 


 
 
 
back to top