IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Beko proširuje svoje poslovne operacije  |  Značajan nastup kompanije MK Group na Novosadskom sajmu   |  dm donirao sredstva Centru za nuklearnu medicinu KCS  |  Nova komunikaciona platforma vode Jana  |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |   ||
   

KAMPANJA: Tuborg Open se nastavlja i ove godine

14.05.2018
Čuveni pivski brend Tuborg objavio je veliki povratak svoje uspešne muzičke kampanje Tuborg Open, koja je prethodnog leta u saradnji sa Sarom Jo, Frenkijem, Skaj Viklerom i crnogorskim Who See širom sveta oduševila fanove brenda i dobrog bita. Kampanja se ovog leta se nastavlja i ponovo donosi nešto novo i sasvim drugačije uz saradnju sa Mimi Mercedez i niz aktivacija koje će obeležiti leto pred nama, poručuju iz Carlsberga.
 

U skladu sa brendom Tuborg koji je simbol za dobru muziku i provod, Open kampanja poziva na otvorenost za nova iskustva, širenje vidika, kreativnost i prihvatanje različitosti, kao i da svako od nas, makar na trenutak, iskusi život iz nečije druge perspektive. Kroz ovo putovanje vodiće nas Mimi Mercedez jedinstvenim letnjim hitom koji kreira, a koji će svakom fanu omogućiti da oseti pravu Tuborg viziju života i da bude deo ekipe. Tuborg nastavlja da podržava mlade umetnike i one koji će to tek postati pa je posebno uzbudljiv deo ove saradnje i takmičenje za najbolju rimu „Open Rime" kojim Mimi poziva sve svoje fanove da sami napišu deo teksta njene Tuborg pesme! Fanovi mogu da pošalju svoje rime na temu „Ekipe” putem zvaničnog sajta, a oni najbolji će, po izboru Mimi i njene ekipe, biti uključeni u finalnu verziju Tuborg OPEN pesme ali i zvaničnog spota za predstojeću letnju himnu, poručuju iz kompanije. 

Da podsetimo, Tuborg Open je, na globalnom nivou, objavio saradnju sa čuvenim producentom i DJ-em Diplom koji je, u kolaboraciji sa jedinstvenim danskim vokalom MO kreirao numeru koja će predstavljati brend Tuborg i kampanju Open 2.0 širom sveta.


Nazad
 




 
 
 
back to top