IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 20.09.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

KAMPANJA: Tuborg Open se nastavlja i ove godine

14.05.2018
Čuveni pivski brend Tuborg objavio je veliki povratak svoje uspešne muzičke kampanje Tuborg Open, koja je prethodnog leta u saradnji sa Sarom Jo, Frenkijem, Skaj Viklerom i crnogorskim Who See širom sveta oduševila fanove brenda i dobrog bita. Kampanja se ovog leta se nastavlja i ponovo donosi nešto novo i sasvim drugačije uz saradnju sa Mimi Mercedez i niz aktivacija koje će obeležiti leto pred nama, poručuju iz Carlsberga.
 

U skladu sa brendom Tuborg koji je simbol za dobru muziku i provod, Open kampanja poziva na otvorenost za nova iskustva, širenje vidika, kreativnost i prihvatanje različitosti, kao i da svako od nas, makar na trenutak, iskusi život iz nečije druge perspektive. Kroz ovo putovanje vodiće nas Mimi Mercedez jedinstvenim letnjim hitom koji kreira, a koji će svakom fanu omogućiti da oseti pravu Tuborg viziju života i da bude deo ekipe. Tuborg nastavlja da podržava mlade umetnike i one koji će to tek postati pa je posebno uzbudljiv deo ove saradnje i takmičenje za najbolju rimu „Open Rime" kojim Mimi poziva sve svoje fanove da sami napišu deo teksta njene Tuborg pesme! Fanovi mogu da pošalju svoje rime na temu „Ekipe” putem zvaničnog sajta, a oni najbolji će, po izboru Mimi i njene ekipe, biti uključeni u finalnu verziju Tuborg OPEN pesme ali i zvaničnog spota za predstojeću letnju himnu, poručuju iz kompanije. 

Da podsetimo, Tuborg Open je, na globalnom nivou, objavio saradnju sa čuvenim producentom i DJ-em Diplom koji je, u kolaboraciji sa jedinstvenim danskim vokalom MO kreirao numeru koja će predstavljati brend Tuborg i kampanju Open 2.0 širom sveta.


Nazad
 




 
 
 
back to top