IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 16.08.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Slovenija: U Mercatoru moguće plaćanje pametnim telefonima

09.05.2018
Mercator je, od 7. maja, svojim kupcima omogućio plaćanje preko sistema M Pay, čime je nadogradio sistem Moj M.
 

 
Svi koji su taj sistem već upotrebljavali, mogu sada svoje kartice Pika da ugrade u svega nekoliko koraka.

Plaćanje na ta način je veoma jednostavno. Kupac otvori aplikaciju i blagajniku pokaže QR kod Pika kartice na telefonu, a pomoću skeniranja koda sistem prepoznaje karticu i upiše bodove (pike). Moguća je i sledeća kombinacija, da se posle početnog postupka unesu "pike”, a plaćanje je omogućeno gotovinom - kešom ili bankovnom karticom.

Iz kompanije su saopštili da upravo rade i na tome da mobilnom novčaniku omoguće i plaćanje na brzim tzv. "tik-tak” blagajnama. U vezi sa ovim kasama treba spomenuti i podatak koji je predsednik uprave Mercatora Tomislav Čizmić izneo ranije, na konferenciji za novinare na kojoj su predstavljeni rezultati za 2017, a to je da više od polovine njihovih kupaca koristi brze blagajne za plaćanje kupljene robe.

Nazad
 




 
 
 
back to top