IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Beko proširuje svoje poslovne operacije  |  Značajan nastup kompanije MK Group na Novosadskom sajmu   |  dm donirao sredstva Centru za nuklearnu medicinu KCS  |  Nova komunikaciona platforma vode Jana  |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |   ||
   

Slovenija: U Mercatoru moguće plaćanje pametnim telefonima

09.05.2018
Mercator je, od 7. maja, svojim kupcima omogućio plaćanje preko sistema M Pay, čime je nadogradio sistem Moj M.
 

 
Svi koji su taj sistem već upotrebljavali, mogu sada svoje kartice Pika da ugrade u svega nekoliko koraka.

Plaćanje na ta način je veoma jednostavno. Kupac otvori aplikaciju i blagajniku pokaže QR kod Pika kartice na telefonu, a pomoću skeniranja koda sistem prepoznaje karticu i upiše bodove (pike). Moguća je i sledeća kombinacija, da se posle početnog postupka unesu "pike”, a plaćanje je omogućeno gotovinom - kešom ili bankovnom karticom.

Iz kompanije su saopštili da upravo rade i na tome da mobilnom novčaniku omoguće i plaćanje na brzim tzv. "tik-tak” blagajnama. U vezi sa ovim kasama treba spomenuti i podatak koji je predsednik uprave Mercatora Tomislav Čizmić izneo ranije, na konferenciji za novinare na kojoj su predstavljeni rezultati za 2017, a to je da više od polovine njihovih kupaca koristi brze blagajne za plaćanje kupljene robe.

Nazad
 




 
 
 
back to top