IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 18.12.2017 || Marketing - Prodaja - Upravljanje timom  |  Izašao je decembarski (64.) broj InStore magazina!  |  Idea karavan obradovao mališane širom Srbije  |  Gomex otvorio mini market Dolovo   |  Bipa drogerija otvorena u Viškovu   |  Štark Deda Mraz u domovima potrošačima  |  Novi ciklus programa "Pokreni se za nauku"  |  Heineken radionica na FON-u  |  Šesnaesti Gomex u Zrenjaninu  |  BiH i Srbija potpisale protokol o uklanjanju necarinskih barijera  |  Proglašene stipendistkinje programa L’Oréal-UNESCO “Za žene u nauci”  |  Značajna priznanja za Delta Holding  |  JTI objavio konkurs za Sakura stipendije  |  Rast prodaje Metro Cash & Carry u finansijskoj 2016/17.  |  Gorenje vodi na Evropsko prvenstvo u rukometu 2018.  |  Atlantic Grupa preuzela distribuciju Red Bulla u Srbiji  |  Kompanija Henkel Srbija proslavila 15 godina uspešnog poslovanja  |  Dijamant predstavio novi poslastičarski kuvar  |  Barcaffe od sada i u kapsulama  |  Coca-Cola HBC u pregovorima sa MB Impexom  |   ||
   

Svet: Unilever kupuje američku kompaniju Sundial Brands

06.12.2017
Unilever kupuje kompaniju Sundial Brands, kako bi proširio svoju ponudu proizvoda za negu kose i kože, namenjen ženama crne rase.
 

 
Kompanija Sundial sa sedištem u Njujorku, koju su 1991. osnovali liberijski imigranti, proizvode brendove kao što su: SheaMoisture, Nubian Heritage, Madam C.J. Walker i Nyakio.
 
Uslovi prodaje nisu objavljeni, no Sundial Brands, kako su saopštili iz Unilevera, ove godine očekuje prihod od 420 miliona dolara.

Preuzimanje je usledilo nakon što je početkom godine Unilever investirao u Beauty Bakery, proizvođača kozmetike iz San Diega, uz podršku direktora Lazarda Williama Lewisa i izvršnog direktora American Expressa Kennetha Chenaulta.
 
Poslovanje kompanija kao što su Sundial Brands i Beauty Bakerie ima sledbenice među mladim Afrikankama, Afroamerikankama i drugim ženama crne rase na čiju potrošačku moć sve više ciljaju potrošački giganti.

L`Oreal je, na primer, izgradio u Johanesburgu istraživački centar za negu kose, kako bi povećao prodaju na afričkom kontinentu. Prošlog meseca je francuski proizvođač luksuznih proizvoda LMVH nadmašio predviđanja za prodaju u trećem kvartalu delimično i snagom branda Fenty Beauty by Rihanna, nove make-up linije razvijene u saradnji s pop-pevačicom sa Barbadosa.

Sundial će da posluje samostalno, a i dalje će da ga vodi izvršni direktor Richelieu Dennis, saopštili su iz Unilevera.

Izvor: www.esmmagazine.com

Nazad
 


 
 
 
back to top