IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 20.05.2018 || Najavljujemo govornike: New Frontier Group, Google, Societe Generale Srbija, Sportina, Molson Coors  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  PerSu marketi generalni pokrovitelji takmičenja “Naj kolačić”  |  Carnex osvojio Veliki šampionski pehar   |  Gebrüder Weiss najavljuje naslednika Wolfganga Niessnera   |  Coca-Cola predstavila zaboravljena domaća jela   |  Evropski lideri nazdravljali vinima Tikveš i Domaine Lepovo  |  Zaječarsko uspešno u obnovi Narodnog muzeja  |  Tri priznanja za New Moment PR  |  Beograd dobija sajam visokokvalitetne hrane  |  Multiactiv predstavio novu Biological kolekciju  |  Otvoren konkurs za četvrti ciklus Neltovog programa   |  Besplatno merenje pritiska u Mediusu  |   ||
   

Svet: Unilever kupuje američku kompaniju Sundial Brands

06.12.2017
Unilever kupuje kompaniju Sundial Brands, kako bi proširio svoju ponudu proizvoda za negu kose i kože, namenjen ženama crne rase.
 

 
Kompanija Sundial sa sedištem u Njujorku, koju su 1991. osnovali liberijski imigranti, proizvode brendove kao što su: SheaMoisture, Nubian Heritage, Madam C.J. Walker i Nyakio.
 
Uslovi prodaje nisu objavljeni, no Sundial Brands, kako su saopštili iz Unilevera, ove godine očekuje prihod od 420 miliona dolara.

Preuzimanje je usledilo nakon što je početkom godine Unilever investirao u Beauty Bakery, proizvođača kozmetike iz San Diega, uz podršku direktora Lazarda Williama Lewisa i izvršnog direktora American Expressa Kennetha Chenaulta.
 
Poslovanje kompanija kao što su Sundial Brands i Beauty Bakerie ima sledbenice među mladim Afrikankama, Afroamerikankama i drugim ženama crne rase na čiju potrošačku moć sve više ciljaju potrošački giganti.

L`Oreal je, na primer, izgradio u Johanesburgu istraživački centar za negu kose, kako bi povećao prodaju na afričkom kontinentu. Prošlog meseca je francuski proizvođač luksuznih proizvoda LMVH nadmašio predviđanja za prodaju u trećem kvartalu delimično i snagom branda Fenty Beauty by Rihanna, nove make-up linije razvijene u saradnji s pop-pevačicom sa Barbadosa.

Sundial će da posluje samostalno, a i dalje će da ga vodi izvršni direktor Richelieu Dennis, saopštili su iz Unilevera.

Izvor: www.esmmagazine.com

Nazad
 




 
 
 
back to top