IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 23.05.2018 || Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Beko proširuje svoje poslovne operacije  |  Značajan nastup kompanije MK Group na Novosadskom sajmu   |  dm donirao sredstva Centru za nuklearnu medicinu KCS  |  Nova komunikaciona platforma vode Jana  |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Poslednji dan za prijave  |  Gomex na 12. Etno festivalu u Zrenjaninu  |  Veliki šampionski pehar kompaniji Best Seed Producer   |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Maxi obeležio Svetski dan obolelih od celijakije  |  Trinaest studenata primljeno u Mercator-S program   |  Vina Tikveš osvojila 15 nagrada u Londonu  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Heineken organizuje besplatan prevoz za elektronski festival  |  Priznanja na Novasadskom sajmu za MK Commerce  |  Represent najbolja PR agencija  |   ||
   

BiH: Violeta osvaja tržišta regiona

12.02.2018
Kompanija Violeta, potvrdu za kvalitet svojih proizvoda dobila je i od samih potrošača, što predstavlja najveće priznaje koju neka kompanija može da dobije za kvalitet koji nudi.
 

 
U izboru za „Proizvod godine", koji je već šestu godinu za redom organizovao najposećeniji ženski portal žena.hr u susednoj Hrvatskoj, više od 25.000 čitalaca je imalo priliku da bira proizvode za koje smatra da su najbolji iz segmenta roba široke potrošnje. Violeta Water care dečje vlažne maramice s 99% vode i ekstraktom nordijske kupine prepoznali su i izabrali potrošači kao najbolji proizvod u 2017, u kategoriji Dečja nega i higijena, saopšteno je iz kompanije.

Na drugom mestu, u svojim kategorijama, našli su se i Violeta higijenski ulošci, kao i Teta Violeta omekšivači za rublje, ostavivši tako i neke jake internacionalne brendove iza sebe.

Iz Violete poručuju da je njihov fokus kontinuirano razvijanje i unapređenje kvalitete proizvoda, tehnologije i znanja i da su srećni kada to prepoznaju potrošači.

Nazad
 




 
 
 
back to top