IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 16.08.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

BiH: Violeta osvaja tržišta regiona

12.02.2018
Kompanija Violeta, potvrdu za kvalitet svojih proizvoda dobila je i od samih potrošača, što predstavlja najveće priznaje koju neka kompanija može da dobije za kvalitet koji nudi.
 

 
U izboru za „Proizvod godine", koji je već šestu godinu za redom organizovao najposećeniji ženski portal žena.hr u susednoj Hrvatskoj, više od 25.000 čitalaca je imalo priliku da bira proizvode za koje smatra da su najbolji iz segmenta roba široke potrošnje. Violeta Water care dečje vlažne maramice s 99% vode i ekstraktom nordijske kupine prepoznali su i izabrali potrošači kao najbolji proizvod u 2017, u kategoriji Dečja nega i higijena, saopšteno je iz kompanije.

Na drugom mestu, u svojim kategorijama, našli su se i Violeta higijenski ulošci, kao i Teta Violeta omekšivači za rublje, ostavivši tako i neke jake internacionalne brendove iza sebe.

Iz Violete poručuju da je njihov fokus kontinuirano razvijanje i unapređenje kvalitete proizvoda, tehnologije i znanja i da su srećni kada to prepoznaju potrošači.

Nazad
 




 
 
 
back to top