IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 19.07.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

KAMPANJA: Zaječarsko uspešno u obnovi Narodnog muzeja

17.05.2018
Prema poslednjim podacima, više od 30.000 evra prikupljeno je kroz kampanju "Otvorimo zajedno Narodni muzej", u okviru koje od svake prodate specijalno dizajnirane limenke Zaječarskog piva kompanija Heineken Srbija donira jedan dinar za otvranje Narodnog muzeja u Beogradu.
 
 
 
Ponosni smo na činjenicu da brend Zaječarsko pomaže obnovu Narodnog muzeja i velika je čast biti partner ovoj instituciji koja čuva nacionalno nasleđe od 1844. godine. Od kada je u februaru počela kampanja, potrošači pružaju podršku obnovi i otvaranju najstarije muzejske institucije u Srbiji kupovinom specijalno dizajniranih limenki Zaječarskog sa remek-delima velikih srpskih slikara. Ponosan sam na reakciju građana Srbije na kampanju u kojoj smo udružili snage kako bismo pomogli da značajna umetnička baština ove zemlje ponovo bude dostupna i vidljiva, izjavio je Viktor Gillhofer, direktor Heineken Srbija.

Ova kampanja pomerila je granice konvencionalnog pristupa i doživljaja umetnosti u Srbiji i nadam se da će i ubuduće biti mesta za saradnju između kompanije Heineken u Srbiji i Narodnog muzeja. Nakon mnogo godina, od 28. juna građani će moći da uživaju u postavci Narodnog muzeja, čije otvaranje pomažu kroz ovu akciju, rekla je Bojana Borić-Brešković, direktor Narodnog muzja.

Kampanja će trajati do 15. juna, nakon čega će predstavnicima Narodnog muzeja zvanično biti uručena sredstva koja su donirali građani kupujući limenke Zaječarskog piva posebno ilustrovane delima velikih srpskih umetnika kao što su Nadežda Petrović, Dimitrije Avramović, Sava Šumanović i Paja Jovanović.

 


Nazad
 




 
 
 
back to top