IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 22.06.2018 || Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit   |  Uskoro dozvola za izvoz jaja i piletine u EU  |  Treća konferencija "Šta jedemo?" 31. maja  |  Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Vlada predlaže ukidanje pečata za privredu  |  Srbija kargo i Siemens potpisali ugovor   |  Cipiripi prodat iz strateških razloga  |  Transportna zajednica zapadnog Balkana počela rad   |  Srem Šid počinje da radi do kraja juna?  |  Lav podržava i sportiste i navijače  |  Sedam godina Nestlé fabrike u Surčinu  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Best Seed Producer sponzor "Ravno Selo film festivala"   |  Metro podržao očuvanje tradicije i nematerijalne kulturne baštine   |  Novoizgrađeni Lidl u Velikoj Gorici  |  Stabilan razvoj Metroa  |  Kvartalna bruto dobit Mercatora porasla 36,5%  |  PerSu i Kulturni centar potpisali ugovor   |  Apatinska obezbedila treninge vožnje maturantima  |   ||
   

Nemačka: dm najavio partnerstvo sa organskom asocijacijom Demeter

21.02.2018
Drogerija dm je najavila da će koristiti oznaku organske asocijacije Demeter na proizvodima koji pripadaju privatnoj robnoj marki dmBio.
 

Trgovac je postigao dogovor o partnerstvu sa organizacijom Demeter, jednom od najvećih sertifikovanih organizacija za biodinamičku poljoprivredu. Ta asocijacija oznaku organskog porekla koristi za svoje proizvode, a od sada će pečat moći da koriste i trgovci na proizvodima pod sopstvenomjom robnom markom, kojima se verifikuje njihovo organsko poreklo.

Kako je početkom godine objavljeno, diskonter Aldi, prema nekim podacima, u pogledu prodaje postao je lider na tržištu organskih proizvoda u Nemačkoj. Analitičari smatraju da organski trgovački lanci, kao što su Alnatura i Dennree, imaju težak zadatak da se izbore sa konkurencijom, ali i da je lanac dm, koji je postao ritejl destinacija za ljubitelje organske hrane tokom poslednjih nekoliko godina, takođe morao da se prilagodi izazovu.

Izvor: www.lebensmittelzeitung.net


Nazad
 




 
 
 
back to top