IN STORE  in your country  
SRBIJA
PL
07.02.2019.

VELIKA BRITANIJA

Privatne robne marke online

Ekspanzija robnih marki na internetu javlja se u skoro svim kategorijama, čak i u onima u kojima tradicionalno dominiraju A-brendovi...

Privatne robne marke dobijaju na popularnosti kod online kupaca namirnica. Kantar navodi da je prodaja privatnih robnih marki online u Velikoj Britaniji porasla za 4,7% na 3,9 milijardi funti, dok je prodaja A-brendova porasla samo 3,1%.

Ekspanzija robnih marki na internetu javlja se u skoro svim kategorijama, čak i u onima u kojima tradicionalno dominiraju A-brendovi.

Ukupna online trgovina prehrambenim proizvodima u Velikoj Britaniji porasla je za 9,2%, kaže Kantar, a očekuje se da će do 2022. godine tržište biti vredno 15 milijardi funti, prema najnovijoj prognozi IGD-a. To predstavlja skok vrednosti od 48%.

Dobitak privatne robne marke na internetu nije iznenađenje za Christine Cross, koja je razvila asortiman Tesco's Finest.

Nivo inovacije u asortimanu privatne robne marke, zajedno sa sposobnošću da trgovac radi sa manjim i fleksibilnijim dobavljačima, daje robnim markama prirodnu prednost nad brendovima. Sopstvena robna marka može da se prodaje po premijum cenama, dodajući veće marže kategoriji koja je oduvek bila sa niskim maržama, rekla je ona.

Izvor: plmainternational.com
Foto: knowledge.wharton.upenn.edu

-