IN STORE  in your country  
SRBIJA
Podrška
15.11.2018.

Heineken nastavlja sa edukativnim radionicama

Rezultati istraživanja predstavljeni su studentima Fakulteta medicinskih nauka u Kragujevcu, u okviru globalne kampanje...

Istraživanje kompanije Heineken pokazuje da svaki drugi vozač koji se zarekao da neće piti tokom provoda s prijateljima, ima problem da se tog obećanja i pridrži. Rezultati istraživanja predstavljeni su studentima Fakulteta medicinskih nauka u Kragujevcu, na edukativnoj radionici „When you drive, never drink“, u okviru istoimene globalne Heineken kampanje.

Naš cilj je jednostavan: želimo da odgovorna konzumacija postane poželjan vid ponašanja i da kao društvo shvatimo da ne postoji situacija u kojoj je prihvatljivo voziti pod dejstvom alkohola i time ugroziti svoju i bezbednost drugih ljudi, izjavio je ekspert za korporativne poslove kompanije Heineken Srbija Goran Stupar.

Duško Pešić iz Agencije za bezbednost saobraćaja, koja je podržala ovu kampanju, prikazao je studentima realne primere iz saobraćaja i posledice vožnje pod dejstvom alkohola.

Saobraćajne nezgode u kojima učestvuju vozači pod uticajem alkohola u najvećoj meri se događaju između 19 i 7 časova ujutro, i to najčešće vikendom, o čemu narednog dana nažalost čitamo u novinama i vidimo na televiziji, izjavio je Pešić.

Sportski novinar Miloš Šaranović poručio je da je prirodno izaći i popiti piće s prijateljima, ali je, na kraju dana, glava samo jedna i vrednija od bilo kakve brzine i utiska koji ostavimo na jedno veče.

Kako izgleda voziti pod dejstvom alkohola, studenti kragujevačkog fakulteta imali su priliku da isprobaju na simulatoru za vožnju uz upotrebu naočara koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola.

Naredna radionica „When you drive, never drink“ biće održana na Fakultetu tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu.

-