IN STORE in your country:
Srbija   Slovenija   Hrvatska   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 18.10.2017 || Marketing i brend menadžment - iskoristite poslednju priliku za oktobarski termin!  |  Pridružite nam se i ove godine na najvećem regionalnom trgovačkom događaju  |  Predstavljamo teme i govornike: Inovacije i Big Data  |  Nelt najavio investicije od 15 miliona evra  |  Izašao je oktobarski (62.) broj InStore magazina!  |  Gomex na premijeri serije "Senke nad balkanom"  |  Održana panel diskusija “Problemi i rešenja internet bezbednosti”  |  Novinari posetili kompaniju Aleva  |  Sinagoga gradi magacin i širi mrežu   |  U Njujorku obrok 1,2 dolara, a u Južnom Sudanu 321 dolar  |  Don Don i Lesaffre obeležili Svetski dan hleba  |  Privreda za bržu realizaciju regionalnih projekata  |  Imlek predstavio prvo mleko za decu na našem tržištu  |  Integracije za brži rast  |  Maxi u borbi protiv raka dojke  |  Heinekenu nagrada za kvalitet   |  Aksa Kids otvorila radnju u Novom Pazaru  |  Agrana neće moći da preuzme više od 51% kompanije Sunoko  |  Prvi Mystery Shpopper Day   |  Uskoro stoti Spar u Ljubljani   |   ||
   

Hello!

Za završnicu godine promena u Fruviti, dolazi promena na njenom najznačajnijem brendu Hello! koji se ovih dana pojavljuje u potpuno novom izdanju i sa novom komunikacionom platformom „Hello! služi da se druži!".
 

Ključne promene na Hello! proizvodima su: novi oblik boce od 1,5l i 0,5l, novi dizajn etiketa, novi logo i jedan novi ukus - limunada. Svojim novim izgledom Hello! ostaje prepoznatljiv, ali je jednostavniji, prirodniji i jasniji. Značenje brenda u novom okruženju dobija jasan smisao jer se Hello! veselo javlja sa etikete i poziva na druženje uz osveženje

Isti zadatak ima i nova komunikaciona platforma „Hello! služi da se druži!" koja je predstvaljena u tek lansiranoj TV reklami. Uz duhovito podsećanje naših potrošača koliko je zabavno mutigeneracijsko druženje, pokazujemo i koliko se Hello! dobro uklapa u ove prilike kućnog druženja jer kao brend, pokreće dobre vibracije a kao piće, prijatno osvežava po prihvatljivoj ceni.

Pored TV reklame, kampanja će biti vidljiva i u štampanim i elektronskim medijima, kao i na društvenim mrežama. TV reklamu  možete pronaći na Youtube linku http://bit.ly/2wVOHio  i na zvaničnom Facebook profilu https://www.facebook.com/Hellosokovi


 
Noviteti za police

 
 
 
back to top