IN STORE  in your country  
SRBIJA
Srbija
10.10.2018.

Metro obeležio "Dan sopstvenog poslovanja"

Trgovac se zalaže za veću vidljivost samostalnih preduzetnika...

Juče je, u Metro HoReCa Centru, održan prvi deo Gastro Maratona, posvećenog obeležavanju „Dana sopstvenog poslovanja“, koji kompanija zvanično organizuje širom sveta svake godine, drugog utorka u oktobru.

Gastro Maraton je osmišljen kao dvodnevni, edukativni događaj (12+12 sati besplatne edukacije), uz organizaciju različitih vrsta gastronomskih prezentacija, radionica i predavanja, koje će voditi eminentni stručnjaci iz HoReCa sektora. Ovim događajem biće završena ovogodišnja proslava Metro "Dana sopstvenog poslovanja".

Jedan od predavača na radionicama i prezentacijama prvog dana bio je i Marko Lukić, šef kuhinje CaffeCaffe&Fish, i pobednik takmičenja u filetiranju ribe organizovanog na prošlogodišnjem događaju.

Tokom perioda obeležavanja "Dana sopstvenog poslovanja", Metro širom sveta kroz različite aktivnosti nastoji da obezbedi dodatnu vidljivost malim i srednjim preduzetnicima iz oblasti ugostiteljstva, rečeno je na događaju.

Tako, recimo, jedan od ključnih nalaza nedavno sprovedene Metro Međunarodne studije samostalnog poslovanja, nedvosmisleno pokazuje da se nezavisno, samostalno, preduzetništvo visoko vrednuje u široj javnosti. Studija je rađena na reprezentativnom uzorku od 10.000 ljudi, od čega je njih 1.500 preduzetnika, u čak 10 zemalja širom sveta. Prema nalazima 42% ispitanih potrošača, nezavisno poslovanje smatra vrednim doprinosom lokalnoj ekonomiji. Za razliku od toga, samo 12% je isto govorilo o većim preduzećima i kompanijama. Slično tome, 39% potrošača smatra samostalne preduzetnike važnim faktorom za kreiranje specifičnosti i različitosti okruženja u kojem žive i rade. Samo 12% je izjavilo da se ovo odnosi na velika preduzeća.

Zbog toga je „Dan sopstvenog poslovanja“ posvećen milionima preduzetnika širom sveta, za koje Metro radi i neprestano nastoji da bude pouzdan partner u unapređenju njihovog poslovanja. U Srbiji je i ove godine bila organizovana zasebna platforma, posvećena samo malim i srednjim preduzetnicima iz HoReCa sektora – koja je za cilj imala da poboljša njihovo poslovanje, kreirajući besplatnu digitalnu mapu ponuda dostupnu svima koji žele da saznaju gde mogu naći najbolje i najpovoljnije ugostiteljske usluge u svom gradu ili komšiluku. Metro na ovaj način želi da aktivno podrži i promoviše veću vidljivost samostalnih preduzetnika, jer samo tako uspeh može biti obostran i održiv.

-