IN STORE  in your country  
SRBIJA
Svet
24.01.2019.

ŠVAJCARSKA

Nestlé brendovi bez plastike u pakovanjima

Kompanija pokreće alternativne materijale za pakovanje u svom globalnom proizvodnom portfoliju...

Konditorski gigant Nestlé objavio je da će početi da izbacuje plastične slamke iz svojih proizvoda i da radi na biorazgradivim bocama za vodu kako bi smanjio plastični otpad.

Nestlé pokreće alternativne materijale za pakovanje u svom globalnom proizvodnom portfoliju kao deo svoje obveze da do 2025. godine 100 posto ambalaže može da bude reciklirano ili ponovno iskorišćeno.

Iako smo predani da sledimo opcije recikliranja gde je to izvodljivo, znamo da recikliranje od 100 posto nije dovoljno za uspešno rešavanje krize plastičnog otpada. Moramo da pomerimo granice i učinimo više, rekao je direktor kompanije Nestlé Mark Schneider.

Počev od narednog meseca, kompanija će eliminisati sve plastične slamke iz svojih proizvoda i počeće da koristi papirnu ambalažu za Nesquik u prvom kvartalu 2019. godine i za Yes! snack bar u drugoj polovini 2019. Smarties će takođe imati ambalažu bez plastike u 2019. godini.

Naša šira vizija i akcioni plan ukazuju na našu posvećenost i specifičan pristup rešavanju problema ambalažnog otpada od plastike, izjavio je Schneider.

Nestlé Waters će povećati sadržaj recikliranog PET-a u svojim bocama na 35 posto do 2025. godine na globalnom nivou i dostići će 50 posto u SAD-u, s posebnim naglaskom na njegov legendarni brend Poland Spring. Takođe će povećati reciklirani PET sadržaj za svoje evropske marke, uključujući Acqua Panna, Buxton, Henniez i Levissima do 50 posto do 2025. godine.

Nestlé Institute of Packaging Sciences istražuje nove materijale na bazi papira i biorazgradive / kompostabilne polimere koji, takođe, mogu da se recikliraju. U partnerstvu sa kompanijom Danimer Scientific razvija se bočica za biorazgradivu i reciklabilnu morsku vodu.

Foto: meatpoultry.com

-