Summi1
Summit2

Danone planira da udvostruči prodaju biljnih proizvoda do 2025.

FRANCUSKA

Svet

13.05.2020.

Francuski proizvođač mleka osnovao je posebnu jedinicu za pospešivanje prodaje biljnih proizvoda (Plant Based Acceleration Unit), koja ima za cilj da poveća prodaju ove podkategorije sa sadašnjih 2 milijarde na 5 milijardi do 2025. godine.
 

Prema procenama jedne od najvećih kompanija u ovom sektoru, Danone računa da će jedna od ove tri dodatne milijarde evra doći od prometa na zrelim tržištima, tj. Evropi i SAD-u. Očekuje se da će ostale dve milijarde doći od širenja na nova tržišta i na nove kategorije.

Danone se nalazi u procesu širenja na jug i istok Evrope, a njihovi rezultati će se verovatno poboljšati čak i nakon uspostavljanja poslovanja u Africi i Latinskoj Americi.

U novim kategorijama, francuska grupacija ima za cilj da proširi poslovanje na područje kafe, proizvoda za bebe i stariju populaciju, a svi mlečni proizvodi mogu da se transformišu u biljnu verziju preradom biljnih napitaka poput bademovog, kokosovog, sojinog, rižinog ili mleka od lešnika.

Kompanija veruje da će veganska ishrana nakon završetka krize postati veoma važan deo dijeta širom sveta. Danone je napravio veliki korak u novom pravcu poslovanja sa veganskim proizviodima biljnog porekla pre četiri godine kada je kupio belgijskog proizvođača Alpro.