Beiersdorf povećava tržišni udeo

NEMAČKA

Svet

30.10.2018.

Kompanija je saopštila da je prodaja grupe, izuzimajući kretanja valute i akvizicije, porasla za 6%, na 5,4 milijardi evra u prvih devet meseci...

Beiersdorf, proizvođač Nivea krema za telo, objavio je da je preuzeo tržišni udeo od rivala zahvaljujući rastu od 6% u organskoj prodaji grupe u prvih devet meseci. Rast beleže i potrošako i Tesa poslovanje.

Kompanija, sa sedištem u Hamburgu, saopštila je da je prodaja grupe, izuzimajući kretanja valute i akvizicije, porasla za 6%, na 5,4 milijardi evra u prvih devet meseci, nakon povećanja od 7,7% u prvoj polovini godine.

Nastavili smo uspešan put i u prvih devet meseci ove godine sa značajnim rastom prodaje i nastavljamo da težimo osvajanju još većeg tržišnog udela, izjavio je glavni izvršni direktor Stefan Heidenreich.

Prodaja u segmentu potrošaške proizvodnje porasla je 5,6%, sa rastom prodaje Nivea brenda za 2,7%. Poslovna jedinica Tesa adhezivi, koja snabdeva automobilsku i elektronsku industriju, porasla je za 7,8%.

Izvor: esmmagzine.com