Summi1
Summit2

Rusija: Sve više potrošača radije kupuju privatne robne marke

ISTRAŽIVANJE

PL

03.02.2022.

Od četvrtog kvartala 2020. do četvrtog kvartala 2021. godine, udeo potrošača koji radije kupuju proizvode privatnih robnih marki maloprodajnih lanaca porastao je sa 21% na 38%, pokazuje nedavno objavljeno istraživanje SberCIB-a. 

Prema procenama analitačara, razlog za sve veće interesovanje potrošača za privatne robne marke rezultat je napora samih trgovaca koji aktivno promovišu tu kategoriju.

Većina kupaca Pyaterochke (čak 74%) kupuju proizvode privatne robne marke ove kompanije, a to čini najveći udeo među ruskim trgovcima.

Proizvode privatne robne marke trgovca Azbuka Vkusa kupuje 64%, dok je kod trgovaca Lenta i Perekrestok taj udeo na po 57%. Onlajn trgovci stoje nešto slabije, pa tako privatne robne marke kompanije Yandex.Lavki kupuje 51% kupaca, Ozon-a 41%, a Utkonos-a 40%.

izvor: retail.ru
foto: pixabay