Nemačka: Kaufland sarađuje sa poznatim jutjuberom - promocija novog asortimana žvaka

AKTUELNO

Marketing

25.01.2022.

Kaufland je najavio saradnju sa jednim od najvećih influensera u Nemačkoj, jutjuberom HeyMoritz, za novi asortiman SKU-ova žvakaćih guma.

 

Sa više od 1,6 miliona YouTube pretplatnika, Moritz Schirdewahn, poznatiji kao HeyMoritz, sada ulazi u posao sa trgovcem i berlinskim start-upom LIMITD, kako bi ispromovisali novi asortiman žvaka HEYYY.

Ponuda je dostupna u svim Kaufland prodajnim mestima u ograničenim količinama u tri ukusa: tropski, ukus lubenice i nane.

Kroz saradnju sa influenserima, Kaufland pokušava da privuče pažnju mlađih potrošača.

Maloprodajni lanac sarađuje sa brojnim uspešnim nemačkim influenserim poput: Younes Zarou i Herr Anwalt, kao i sa jutjuberom CrispyRob, čiji je čips ROB’s u početku bio dostupan samo u Kauflandu.

izvor: esmmagazine
foto: Kaufland