Summi1
Summit2

Italija: Selex povećao prodaju privatnih robnih marki za 5,5% u 2021.

AKTUELNO

PL

28.02.2022.

Italijanski Gruppo Selex ostvario je godišnji rast prodaje svojih brendova privatne robne marke od 5,5% u 2021. godini (ostvarena prodaja 1,52 milijarde evra).

 

Kao deo svoje strategije, Gruppo Selex ima za cilj da maksimizira sinergiju između četiri brenda koji čine 90% prometa. To su Selex, Vale, Consilia i Il Gigante.

Potrošačima je dostupno oko 7.400 SKU-a od 500 proizvođača, od kojih je više od 95% italijanskog porekla. Maloprodajna grupa planira da proširi svoje brzorastuće SKU kategorije – vrhunsko voće i povrće, delikatese, mesne proizvode i ribu.

Prošlog decembra, kompanija je prognozirala promet od 16,7 milijardi evra za svoju finansijsku 2021. godinu, što bi predstavljalo rast od 3,1% u odnosu na 2020.

Kao i u fizičkim prodavnicama, proizvodi privatne robne marke Selex-a dostupni su i na portalu za e-trgovinu CosiComodo.it. Gruppo Selex, koji se sastoji od 18 članova, drugi je po veličini igrač u italijanskoj maloprodaji.

izvor: esmmagazine
foto: Gruppo Selex logo