Summi1
Summit2

Francuska: E.Leclerc obeležio 25 godina privatne robne marke Marque Repère

AKTUELNO

PL

24.02.2022.

Francuski maloprodajni lanac E.Leclerc obeležio je 25. godišnjicu svog brenda privatne robne marke Marque Repère, rekavši da planira da poveća svoju posvećenost kupcima, ali ne i da podiže cene.

 

Sa više od 3,4 milijarde prodatih proizvoda u 2021. (više od 100 proizvoda svake sekunde), Marque Repère je kvantitativno najprodavaniji brend u Francuskoj, saopšteno je iz sedišta trgovca. Svake godine više od 17,5 miliona francuskih domaćinstava kupi proizvod iz ovog asortimana.

Iz kompanije E.Leclerc kažu da su posvećeni vraćanju kupovne moći francuskim potrošačima i da je to moguće zato što su proizvodi marke Marque Repère u proseku 30% jeftiniji od drugih nacionalnih brendova, a istovremeno garantuju dobar kvalitet proizvoda, usklađenost u vezi sa društveno odgovornim poslovanjem i podršku privredi.

Već 25 godina cena je uvek bila prioritet Marque Repère-a, ali nikada na uštrb kvaliteta i ukusa. Naši potrošači znaju zašto iznova kupuju naše proizvode i nije slučajno što je upravo ovo vodeći brend po prodaji u Francuskoj, rekao je Fabrice Hersent, predsednik kategorije privatnih robnih marki kompanije E.Leclerc.

Otprilike 80% prehrambenih proizvoda u asortimanu proizvedeno je u Francuskoj, a samo 5% van EU. Takođe, kompanija primenjuje pristup stalog usavršavanja kako bi se postepeno uvodilo sve više francuskih sastojaka, napomenuli su iz maloprodajnog lanca.

izvor: esmmagazine
foto: E.Leclerc logo