Summi1
Summit2

Trgovci podržavaju odluku potrošača o održivosti

AKTUELNO

PL

21.02.2022.

Nekoliko trgovaca započelo je ovu godinu kampanjama koje podržavaju zdravu ishranu i održive proizvode, među kojima su Lidl, Marks&Spencer i Netto Marken-Discount.

 

Lidl Španija je predstavio 40 novih vegetarijanskih proizvoda pod privatnom robnom markom Vemodo, koji zadovoljavaju najviše ekološke principe. U okviru "veganuar" pokreta, Lidl je pokrenuo ambicioznu nacionalnu reklamnu kampanju za promociju potrošnje vegetarijanskih i veganskih proizvoda.

Kompanija Marks&Spencer pokrenula je dvomesečni izazov za korisnike kartica lojalnosti pod nazivom "Sparkling Change". Program ima za cilj da podstakne kupce da prilagode ishranu u cilju smanjenja gasova staklene bašte i istovremeno smanje bacanje hrane. Trgovac nudi ideje, recepte i savete za zamenu manje zdravih sastojaka hranom sa više biljnih proteina. Uz stručne savete o "kuvanju na veliko" (veća količina hrane, a ređe kuvanje), dužem skladištenju hrane i efikasnom iskorišćavanju ostataka, pomažu svojim kupcima da se izbore sa bacanjem hrane.

U Nemačkoj, Netto Marken-Discount poziva svoje kupce da u 2022. godinu više brinu o konceptu održivosti. Trgovac ističe veliki izbor veganske, vegetarijanske hrane i organskih proizvoda među kojima je širok asortiman proizvoda privatnih robnih marki pod brendovima BioBio i Vehappy. Informisanje o kampanji se odvija preko svih kanala – promo materijala za kupce, postera i polica u prodavnicama, TV reklama i digitalnih kanala.

izvor: PLMA news
foto: pixabay